wtorek, 26 grudnia 2023

1525 || miłe święta w tym roku

 Wtorek, 10:42



Hej!

U mnie w tym roku święta są wyjątkowo miłe. Takie spokojne, rodzinne, naprawdę bardzo mi się podobają. Ostatnio też mam dobry kontakt z matką, co prawda bywa że mnie wkurza, no ale wiecie jak to jest. Jeśli natomiast miałabym powiedzieć tak ogólnie, to jest okej. To zapewne też ma  spory wpływ na atmosferę świąt. 

Miałam dzisiaj sen i nie pamiętam co to dokładnie było, ale pamiętam, że byłam w nim bardzo szczęśliwa. Czułam taką obezwładniającą radość, a potem się obudziłam i czułam jakby mnie zmiotło z ziemi. Powróciły do mnie wszystkie uczucia, które czuję każdego dnia. Prawda jest taka, że to nie jest dla mnie zbyt fajny i łaskawy okres, co chyba zresztą widać po moich postach. Natomiast mam nadzieję, że niedługo się to zmieni. Przynajmniej robię wiele w tym kierunku. 

Dostałam piękne prezenty na święta! Muszę Wam się tym pochwalić. 


Od brata dostałam złotą koniczynkę, a od babci tą z literką A. Obie mi się bardzo podobają. 


Wigilia


I dzień świąt


A to wczoraj sobie leżał jak ja z mamą oglądałyśmy Skazaną

Za chwilkę idę ogarnąć kilka rzeczy. Przede wszystkim chcę zrezygnować z mojego karnetu na siłownie. Niedługo otwierają basen niemalże na moim osiedlu, więc będę chodzić tam. Uwielbiam pływać i przyda mi się taka zmiana :) 

Jutro rano mam rozmowę o pracę i muszę się jeszcze przygotować, na szczęście wszystko zdalnie. Firma wydaje się bardzo fajna, ja powiedziałabym że to taka typowa młodzieżowa praca na miarę XXI wieku, związana z social mediami. Fajnie by było. Później idę do Rossmanna, bo zaczynają się promocje na rzeczy świąteczne. Ja potrzebuję kupić jedynie papier do pakowania prezentów żeby mieć już na przyszły rok. Zawsze tak robię, bo oszczędza to sporo kasy, a wiadomo, że tutaj nie ma co przepłacać, bo się to potem i tak wyrzuca. Jutro też jadę do Szymka i zostaję tam do poniedziałku, także super, że spędzimy więcej czasu razem. Zwłaszcza, że zbliża się nasza rocznica :) 

Cieszycie się na przyszły rok? Bo ja bardzo! Cieszę się, bo wchodzę w niego razem z Szymkiem. Wiem, że 2024 przyniesie wiele zmian, na dodatek 24 to moja szczęśliwa liczba, więc musi być dobrze. Powoli spisuję postanowienia noworoczne, ale nie wiem, czy będę je tutaj dodawać. Może chociaż raz zachowam to dla siebie? 

Miłego dnia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz