poniedziałek, 18 grudnia 2023

poniedziałek

 Poniedziałek, 15:54



Cześć

Nadal czekam na decyzję w sprawię pracy, o której Wam ostatnio mówiłam. Bardzo mi na niej zależy, jakoś na dniach powinni się odezwać. Dzisiaj mi się śniło, że dostałam wiadomość, że mnie przyjęli. Akurat spacerowałam wtedy ze swoim świętej pamięci dziadkiem. Najlepszym człowiekiem jakiego dane mi było poznać. Uważam to za dobry omen. 

Weekend jak zwykle spędziłam u Szymka. Chyba Wam to już pisałam, ale mam wrażenie, że w ostatnich tygodniach jeszcze bardziej się do siebie zbliżyliśmy. Przez pierwsze kilka miesięcy miałam wrażenie, że tylko ja "ciągnę" ten związek, że tylko mi zależy. Teraz coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że to nie jest związek tylko na chwilę. 


Piątkowa kolacja
Zapiekany camembert z miodem i chilli 

Ale wracając do weekendu, w sobotę byliśmy w muzeum sztuki współczesnej. Bardzo mi się podobało, ale trochę mało eksponatów.


 Potem pojechaliśmy na corn dogi, już dawno chciałam spróbować. Są naprawdę pyszne, ale ciężko się je tak na patyku. 



Niedziele natomiast spędzili w większości w domu, wieczorem pojechaliśmy jedynie do galerii, bo S. chciał kupić prezent. W domu nadrabiałam z kolei you tuba, ale jakoś te vlogmasy w tym roku nie mają już takiej magii. 

Dzisiaj pojechałam dokupić prezent dla Szymka. Chciał bardzo dostać koszulkę na siłownie, akurat mi się udało, że była jakaś promocja i za dwie zapłaciłam 45 zł. Ogólnie to za dobrze się nie czuję, niestety ale jestem dosyć chora i to już chyba od dwóch tygodni. Dzisiaj wykupiłam nowe leki i mam nadzieję, że w końcu poczuję ulgę. 

Za chwilkę zbieram się na korepetycje. Wcześniej muszę jeszcze zmienić pościel i przygotować materiały. Mama prosiła mnie też żebym poszła jej do biblioteki i sama chce skoczyć odesłać paczkę i zobaczyć czy otworzyli już basen na moim osiedlu. Niby otwarcie miało być w ubiegły piątek, ale nie mogę znaleźć żadnych informacji w sieci. Jeśli będzie to wybieram się już w tym tygodniu, bo czekam na to otwarcie chyba ze dwa lata... 

Miłego poniedziałku :) 


2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za prace! Życzę tez zdrówka, żeby na Święta wszystko bylo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń