środa, 13 grudnia 2023

to już prawie święta

 Środa, 22:11



Wczoraj uświadomiłam sobie, że święta są już w przyszłym tygodniu. Chodzę i chodzę po tych sklepach, a prawda jest taka, że z prezentami jestem w dupie. Nie wiem jak to się dzieje, ale ciągle sobie myślę "a jest czas, może znajdę jeszcze coś lepszego". Teraz stwierdziłam, że czasu już jednak nie ma tak dużo i pora wszystko zamówić. Mogę Wam powiedzieć co dla kogo kupuje, a nóż widelec złapiecie jaką inspirację. 

Dla Szymka - torba na siłownie oraz perfumy + słodycze 

Dla mamy Szymka - słoik z pierniczkami, wino i domowe przetwory, które robiłam latem (dżem i dwa soki do herbaty lub wody)

Dla mojej mamy - perfumy i kapcie po domu 

Dla babci - kalendarz ze zdjęciami z tego roku, kupon w totka

Dla mojego brata - pieniądze 

I to tyle z prezentów, które robię. Póki co mam już skompletowany prezent dla mamy Szymka, dzisiaj zamówiłam też już dla Szymka oraz dla babci, a w przyszłym tygodniu kupię mamie. Tak samo ogarnęłam już prawie całe sprzątanie w domu. Na jutro zostawiłam sobie mycie łazienki, a także lecę do babci posprzątać jej mieszkanie. Wieczorem natomiast przyjeżdża Szymek. Nie mogę się doczekać, stęskniłam się za nim. 

Jak już jest tak świątecznie w tym wpisie, to dodaje zdjęcia prezentów z kalendarzy adwentowych. 


dzień 6


dzień 7


dzień 8


dzień 9


dzień 10


dzień 11



dzień 12


dzień 13


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz