niedziela, 17 lipca 2022

Panna A. nadaje z Hiszpanii :)

 Niedziela, 00:24


Hejka! Tak jak obiecałam, ten tydzień zaczęłyśmy w Polsce, a kończymy go w Hiszpanii :)

Szczęśliwie doleciałam, ale może zacznijmy od początku. 

Wstałam koło 6:30, bo ostatnio kompletnie nie mogę spać. Zjadłam śniadanie, dopakowałam i ogarnęłam. Chwile po 12 byłam już na lotnisku i okazało się, że to dużo za wcześnie po wynudziłam się za wszystkie czasy. Lot miał drobne opóźnienie, więc dopiero koło 17 wylecieliśmy. I och! Było super! Mówiłam Wam, że pierwszy raz lecę samolotem, na dodatek z chorobą lokomocyjną, więc się stresowałam, ale kompletnie nie było czym. 



W ogóle nie było mi niedobrze i chyba polubię się z lataniem. Na lotnisku odebrała mnie Montse, czyli moja host mum, ale nie będę tak o niej mówić, bo jest za młoda :) Całą drogę przegadałyśmy, super bo mam kontakt z angielskim. 
Niedawno przyjechałyśmy do domu, ona pojechała odebrać dzieci, więc miałam trochę czasu dla siebie. Wzięłam prysznic i się rozpakowałam wstępnie, jutro jeszcze sobie wszystko zorganizuje. 
Jakie wrażenia? Pozytywne! Montse jest przesympatyczna, ale nie skłamałabym pisząc, że nie tęsknie za domem. Tak możecie się śmiać, bo przecież dopiero co wyjechałam, ale wiecie. Dom to jednak zawsze dom, nie ważne jak fajnie jest w nowym miejscu. No i już tęsknie za Maffinem. 


Jakie plany na jutro? Plaża oczywiście! Tymczasem żegnam się z Wami z nowego miejsca i uciekam spać. Jestem bardzo zmęczona. 

Aa! Zważyłam się dzisiaj i postanowiłam, że jak wrócę, to chciałabym zobaczyć na wadze 8 kg mniej. Będę tutaj 6 tygodni, więc cel jest realny. 

PS. Nie mogę uwierzyć, że tu jestem. 





1 komentarz:

  1. Ile pozytywnej energii w tym poście! Bardzo miło się czyta "taką Ciebie". Nie zrozum mnie źle, chodzi mi o to, że czuć, że spełniasz swoje marzenia, że nareszcie swobodnie oddychasz! Życzę Ci mnóstwa takich pozytywnych chwil nie tylko podczas pobytu za granicą, ale i na co dzień. Ciesz się i chłoń wszystko, no i... Pisz, jak przebiega aklimatyzacja w nowym miejscu, jaka jest cała host family... I odpoczywaj! Z takim nastawieniem możesz osiągać wszystko (nie tylko wagowe cele!)

    OdpowiedzUsuń