środa, 6 lipca 2022

I bought a one way ticket!

 Środa, 13:45


Haj dziewczyny :) 

Tak, jak Wam ostatnio wspominałam, udało mi się dogadać z jedną rodzinką w sprawie wyjazdu. Wczoraj kupiłam bilet i wylatuje w przyszłą sobotę. Będę mieszkała w Kadyks, nad samym oceanem! Mam dosłownie 5 minut pieszo na plażę :) Chyba nie muszę mówić, że się cieszę? Jestem wręcz zachwycona. Będę się zajmować 2 dzieci, około 4-5h dziennie, więc super. Reszta dnia wolna, tak samo weekendy. 

Najbardziej się jednak cieszę z tego oceanu, nie wiem dlaczego tak bardzo mnie ciągnie do wody. Mama dzieci mówiła także, że uwielbiają surfować, więc liczę na to, że mnie nauczą :) 




Dzisiaj rano pojechałam wyrobić kartę EKUZ. A resztę dnia poświęcę na ogarnianie innych rzeczy do wyjazdu. Muszę zrobić jeszcze większe zakupy, w tym walizki, kilka rzeczy z apteki też potrzebuję. Muszę to rozplanować i rozłożyć w czasie. Jutro widzę się z przyjaciółką, będziemy z kolei ogarniać Erasmusa, bo tutaj też mam jeszcze coś do zrobienia. W tym tygodniu mam nadzieję, że już dopnę te  sprawę na ostatni guzik. 

A byłam też wczoraj u fryzjera! Poszłam w blond, na wakacje będzie jak znalazł. 





Podoba mi się! Chociaż, bardzo przypominam teraz z wyglądu matkę. 

Dobra, lecę zrobić sobie herbatkę i siadam do ogarniania :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz