wtorek, 20 października 2020

DZIEŃ 368 || bilans w zdjęciach

 Wtorek, 21:51


Dzisiaj wstałam przed 10 i w końcu mogę powiedzieć, że się wyspałam i odpoczęłam. Od razu zaczęłam się zbierać, trochę się pouczyłam i około 12 wyszłam do pepco, kupiłam narzutę na łóżko, ale średnio jestem z niej zadowolona. Byłam też biedrze po mleko do kawy i się wkurzyłam, bo po raz kolejny było tylko czekoladowe. Jest dobre, ale niepotrzebnie podbija mi kalorie, innych natomiast nie kupuję, bo są za drogie, a krowiego nie jestem w stanie wypić. W domu ugotowałam obiad na dwa dni, pouczyłam się i miałam tylko jedne zajęcia o 15. Teraz biorę się jeszcze za pisanie eseju na angielski, chce się położyć wcześniej spać, bo jutro zajęcia od 8. 

BILANS 


Bułka wieloziarnista z ćwiartką awokado, camembertem, plasterkiem szybki sojowej z pistacjami, pomidorem i cebulą


Zupa pomidorowa z ryżem 


Kasz z tofu sweet chilli, warzywnym trio

Kolacja - sałatka (sałata, kotlety sojowe a'la gyros, kukurydza, papryka, pomidor, sos czosnkowy, camembert) - zapomniałam o zdjęciu 

W między czasie zjadłam jabłko i 4 kostki białej czekolady kokosowej



Uciekam do pracy :) 







5 komentarzy:

  1. Właśnie ja miałam duży zapas mleka - min. 10 kartonów, ale wszystko mi już zeszło, a w sklepie pustka jeśli chodzi o moje mleczko :( W piątek jadę do Kauflanda, więc mam nadzieję, że tam mi się uda coś znaleźć. Ja chyba najbardziej lubię sojowe, bo najbardziej przypomina mi zwykłe mleko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie jadłam tofu, zawsze się zastanawiałam ja je przyrządzić, żeby było dobre. Podzielisz się jakimś przepisem? :) Btw, nie wiem czemu ale jak dodajesz zdjęcia swoich bilansów to mnie to bardzo motywuje do tego aby zdrowiej jeść ♥️ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Jeśli chodzi o tofu to napisałam na ten temat osobnego posta, gdzie podaje kilka sposobów jak je przygotować. tutaj zostawiam Ci link - https://puszkapandoryiinnepotwory.blogspot.com/2020/02/119-121-problem-tofu-przytyam.html

      I bardzo dziękuję za drugą część komentarza, postaram się dodawać zdjęcia posiłków jeszcze częściej. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Piękny zdrowy bilans. Też bym chciała, żeby moje tak wyglądały. Widać, że wracasz na dobra tory. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo mniaaaaam, jak nie lubię up tak zjadłabym pomidorową ryżem, u mnie dziś kapuściana. :D
    A to mleko ma aż tyle kalorii? Bo mi się wydaje, że jak dodawałam do owsianki to nie podbijało mi za bardzo kalorii, a było bardzo dobre.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń