niedziela, 11 października 2020

343-359 || Dużo pracy

 Niedziela, 11:08


Cześć :)

Po raz kolejny nie było mnie tu trochę, ale przyznaje się bez bicia- zwyczajnie nie miałam ochoty pisać. Chyba odzwyczaiłam się od tego miejsca, co nie znaczy, że mi go nie brakuje dlatego teraz postaram się wrócić do takiej regularności jaką miałam przez ostatni rok :) 

Co u mnie? Studia zajmują mi sporo czasu, już zdążyłam się przekonać, że nie będzie tak łatwo jak na poprzednim kierunku, ale trzymam się swojego postanowienia i naprawdę staram być regularna. Wczoraj wieczorkiem poświęciłam godzinkę i pogotowałam posiłki na najbliższe dni, nie wszystkie, ale gdy będę zajęta to zawsze wiem, że mam coś zdrowego do zjedzenia. Byłam też na dużych zakupach spożywczych i posprzątałam całe mieszkanie. Niedzielę natomiast poświęcę na naukę, właśnie do tego siadam. Powoli ogarniam także jedzonko, żołądek stopniowo się kurczy. 

Miłej niedzieli :) 

3 komentarze:

  1. Cieszę się, że tak dobrze sobie radzisz. Chwal się posiłkami!

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda studia pochłaniają ogromną ilość czasu, ale najważniejsze jest to, ze się rozwijasz i nie rezygnujesz z marzeń ! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że masz plan i zapał do tego co robisz. Trzymaj się! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń