czwartek, 1 października 2020

339-341 || Koniec wakacji :)

 Czwartek, 21:10


Cześć :) 

Dzisiaj był mój ostatni dzień wolnego, jutro już zaczynam zajęcia. Obiecałam sobie sumienność i regularność, mam nadzieję, że w tym roku wszystko pójdzie mi lepiej. Wiem, że ponownie wiele ciężkiej pracy przede mną, ale bardzo odpoczęłam przez ten tydzień.

Jutro wracam też do diety, przyznam Wam szczerze, że to co się ostatnio dzieje ze mną to dramat. Ciagle jem frytki, popcorn i białe pieczywo. Pora z tym skończyć. 

3 komentarze:

  1. Też sobie obiecałam regularność w tym roku akademickim . Żeby nie zapominać o terminach i robić wszystko wcześniej, a nie na ostatnią chwilę.
    Co do diety, to mam podobnie, jem może nie źle jakoś specjalnie, ale strasznie dużo (chociaż po przeanalizowaniu stwierdziłam, że może to być problem z podąża kaloryczną po odstawieniu alkoholu, który przez parę ostatnich miesięcy piłam dzień w dzień. Alkohol jest mega kaloryczny i kiedy zabrakło tych kalorii zaczęłam to uzupełniać jedzeniem :( niestety). Ale wszystko da się wypracować i naprawić.
    Trzymam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń