poniedziałek, 22 czerwca 2020

239 || Nowy tydzień & prezent

Poniedziałek, 20:25 

Cześć!
Zaczynamy nowy tydzień. Ja wstałam koło 7, codzienna rutyna i siadłam na dwie godziny do nauki. Potem pojechałam po prezent dla K. bo ma w piątek urodziny. Udało mi się kupić wszystko, co chciałam i to w krótkim czasie, więc jestem zadowolona. Nie lubię chodzić po sklepach. Było tyle ładnych ubrań, ale co z tego jak we wszystkich bym wyglądała po prostu źle, nawet mierzyć nie miałam ochoty. Może następnym razem. 

Bilans z dzisiaj 
- 3 małe kromki chleba z dodatkami, serek wiejski z suszonymi pomidorami 
- zupa pomidorowa z makaronem
- makaron z grzybami i kalafiorem; brzoskwinia
- kawałek ciasta (biszkopt z truskawkami i twarogiem)
- sałatka ta co zwykle z chlebem 

Wiem, że nie jadam malutko, ale uwierzcie, że się staram i ograniczam jak mogę :) 


Pokaże Wam jeszcze prezent dla K. Główny prezent to piżamka i kapcie, a jako dodatek mam maskę do włosów, maseczkę koreańską, pomadkę i taki drobiazg ode mnie, czyli ta butelka, a tak konkretniej to domowy sok z kwiatów czarnego bzu, który do niej wleje :) Myślę, że dokupię jeszcze jakieś słodycze jutro. 
Kończę jeść sałatkę i siadam ponownie do eseju, wczoraj nie napisałam ani słowa, więc dzisiaj muszę nadrabiać. Jutro przyjeżdża moje nowe biurko! Bardzo się cieszę, mam tylko nadzieję, że poradzę sobie ze wniesieniem i skręceniem, bo matki nie chcę prosić. 

2 komentarze:

  1. Ładny prezent taki
    Zestaw na relaks 😄 miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o test to jeszcze nie mam wyników. Dostaliśmy informację, że 6. rok teraz ma egzamin końcowy, więc wszyscy są teraz tym zajęci i że mamy być cierpliwi. Ale mam nadzieję, że wstawią dzisiaj już wyniki. Wydaje mi się, że dobrze mi poszło, no ale jednak chciałabym wiedzieć na pewno. Moja przyjaciółka pomaga mi w poprawie tych rzeczy technicznych w pracy, więc może jutro będę już ją mogła dodać do systemu. Ale w dalszym ciągu się bardzo stresuję tym sprawdzaniem plagiatu i nie wiem kiedy dokładnie będzie to sprawdzane.
    Prezent jest naprawdę świetny i uroczy, jesteś na pewno super przyjaciółką :)

    OdpowiedzUsuń