czwartek, 23 stycznia 2020

82-85 ||

Czwartek, 11:38


Cześć Kochane! 
Odzywam się w zasadzie tylko po to, aby powiedzieć, że żyję. W okresie sesyjnym nie mam za bardzo Wam o czym opowiadać. Cały poniedziałek poświęciłam na naukę, tak samo wtorkowy poranek, a potem pojechałam na egzamin. Poszedł mi w miarę okej. Miałam wolny wieczór, więc trochę posprzątałam i oglądałam Wiedźmina. Wczoraj przyjechała do mnie K. Dostałam już od niej prezent urodzinowy, mimo że urodziny mam dopiero jutro, ale nie będziemy się wtedy widziały. Spędziłyśmy razem prawie cały dzień, zrobiłyśmy domową pizzę, gadałyśmy i obejrzałyśmy film i trochę serialu. To był bardzo miły dzień, pierwszy w tym roku, w którym się nie uczyłam. Przyniosło to taki efekt, że dzisiaj jest mi się ciężko do tego zabrać, kompletnie nie mogę zebrać myśli, a pracy mam dużo. Za kilka godzin wychodzę, umówiłam się z koleżanką w bibliotece na pisanie pracy zaliczeniowej. Do tego czasu chciałabym zrobić notatki i powtórzyć materiał na środowe kolokwium. 



Prezent, który dostałam. Słodycze, herbatka i pełno maseczek i kuli do kąpieli. Wszystko mi się przyda! To świetny prezent :) 


Idę do nauki!

11 komentarzy:

  1. maseczki to zawsze świetny prezent ;) baw się jutro dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większych planów nie mam, jakos nigdy nie byłam zwolenniczką obchodzenia urodzin, sama nie wiem dlaczego. Jedynie kawa z przyjaciółką :)

      Usuń
  2. Owocnej nauki i wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin. Spełnienia marzeń, dużo zdrowia i radości z życia <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny prezent. Ja ostatnio właśnie lubię praktyczne prezenty.
    Powiedzenia w nauce i zapraszam do siebie. Znowu próbuję coś pisać. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię takie praktyczne prezenty, jestem pewna, że wszystko wykorzystam :)

      Usuń
  4. Bardzo Ci dziękuję Olcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, wszystkiego najlepszego! Dużo uśmiechu, szczęścia, pomyślności, radości co nie miara, samych sukcesów i wszystkiego WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE I NAJCENNIEJSZE!!!!! 😘🥳🥳

    Ania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania bardzo, ale to bardzo dziękuje. Jest mi niezmiernie miło, że o mnie pamiętasz i to już drugi rok z rzędu! Dziękuje! <3

      Usuń
  6. Słoneczko, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Przede wszystkim - dużo zdrowia, wytrwałości na drodze do osiągania celów i mnóstwo dobrych ludzi wokół. Ale też więcej niż odrobiny szczęścia, pomyślnych zbiegów okoliczności i oczywiście spełnienia wszystkich marzeń :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje! Jest mi niesamowicie miło, że tyle osób o mnie pamięta <3

      Usuń