sobota, 25 stycznia 2020

86-87 || 23 latka

Sobota, 09:55

Kochane, na wstępie chciałabym Wam podziękować za życzenia urodzinowe. Bardzo doceniam to, że tyle osób o mnie pamiętało. Dziękuje i jeszcze raz dziękuję! 

Jak spędziłam swoje urodziny? 
Sama nie wiem z czego wynika moja niechęć do tego święta, ale wczoraj było lepiej niż myślałam, że będzie. Pobudka o 8, zebrałam się, pouczyłam ze dwie godzinki i pojechałam spotkać się z przyjaciółką. Zaprosiłam ją na kawę i deser do Kociej kawiarni z okazji moich urodzin. Miło spędziłyśmy czas :) Koło 17 byłam już w domu, chwilę nauki, poczekałam aż mama wróci od babci ze szpitala i razem posprzątałyśmy mieszkanie. Wieczorem wpadła moja ciocia i też sobie razem posiedziałyśmy. Zrobiłam pizze i wyszła nawet lepsza niż ostatnio. Potem tylko kąpiel, serial i do spania. Wam może wydawać się "dzień jak codzień", ale mi to bardzo pasowało :) 

Plany na dzisiaj to nauka na egzamin, który mam w poniedziałek i obiecałam sobie, że nauczę się jeszcze na przynajmniej jeden egzamin, który mam za dwa tygodnie. Wieczorem długa kąpiel, bo od przyjaciółek dostałam masę kul do kąpieli i pewnie znajdę sobie jakiś nowy serial, bo już skończyłam oglądać Wiedźmina :) 

Miłego weekendu :) 

4 komentarze:

  1. Kocia kawiarnia. <3 byłam, sympatycznie tam jest :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, ze miło spędziłaś dzień :)
    Też chcę obejrzeć Wiedźmina, muszę się w końcu zabrać.
    Trzymaj się ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też oglądałam Wiedźmina - super serial :)
    W bardzo fajny sposób spędziłaś urodziny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę takich dni - spokojne, ułożone, a jednak z nutą przyjemnych spotkań i czasu wolnego. Niestety, dla mnie kocia kawiarnia to obraz jednej, wielkiej alergii niż słodkich kotków do głaskania haha.

    OdpowiedzUsuń