niedziela, 19 stycznia 2020

78-81 || Wygrałam swoją pierwszą rozprawę sądową!

Niedziela, 14:12

Miałam napisać dopiero w środę, ale tęskniłam, poza tym mam chwilę czasu, więc postanowiłam odezwać się już dzisiaj. 

Czwartek 
Cały dzień nauki. 

Piątek
Nauka i kolokwium z prawa kościelnego. Zdałam. 

Sobota
Rano pisałam dwa kolokwia z prawa rzymskiego, poszły mi w miarę okej, mam nadzieję. Potem jeszcze jedne ćwiczenia z Konsty, a następnie poszłam na egzamin z prawa kościelnego. Zdałam :) 

Niedziela, czyli dzisiaj
Dzień dobry jak i bardzo zły. Rano, nawiązując do tematu posta, mieliśmy symulacje rozprawy sądowej. Przypadła mi rola adwokata, miałam bronić dróżnika, oskarżonego o zaśnięcie na służbie i nie opuszczanie szlabanów na przejeździe kolejowym i... wygrałam! Piszę to pierwszy raz w życiu, ale z pewnością nie ostatni. Wygrałam swoją pierwszą rozprawę i jestem z siebie dumna! Potem miałam kolokwium z historii państwa i prawa polskiego i poszło mi tragicznie, dosłownie tragicznie. Bardzo dużo się na to uczyłam, a efekt żaden. Nie jestem przyzwyczajona do porażki, dziewczyny. 

Okej, jakie plany na resztę niedzieli? 
Nauka, oczywiście. Przyszły tydzień jest luźniejszy, bo mam tylko jeden egzamin. Właściwie to dwa, ale na jeden nie idę, bo to zerówka opisówka i nie zdążę się nauczyć, a z pustego to nawet ja nie naleję xd Wieczorem za to rozsiadam się na łóżku i mam zamiar obejrzeć dwa odcinki serialu, poczytać książkę i położyć się spać o przyzwoitej godzinie! 

Trochę nudny wpis, ale bardziej chciałam się podzielić wiadomością z tematu. Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy, mimo iż zdaję sobie sprawę, że to tylko zabawa. W roli obrończyni czułam się FENOMENALNIE. Studiowanie kierunku, który się kocha przynosi wiele satysfakcji, a co dopiero mówić o wykonywaniu zawodu, który kochasz! :) 

Kochane, dziękuje za tyle wspaniałych komentarzy pod poprzednim postem! Wow! <3 


4 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej rozprawy. Aż miło czytać, że jesteś tak zaangażowana i zafascynowana tym, co studiujesz. Nie przejmuj się tymi kolokwiami, które Ci nie poszły, bądź dumna z tych wszystkich, które Ci się udały :) Trzymaj się i powodzenia z następnymi egzaminami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że studia przynoszą ci dużo satysfakcji UwU Masz powołanie, że tak powiem a takich ludzi jest mało :D Trzymaj się ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Pani Adwokat! :D
    Fajnie, że macie ma studiach "takie zabawy".
    Skoro luźniejszy tydzień, to odpoczywaj sobie, bardzo na to zasługujesz. Trzymaj się! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, bądź z siebie dumna! :) Ciężko na to pracowałaś.

    OdpowiedzUsuń