czwartek, 2 stycznia 2020

66 || Mleczna krówka, czyli mniejsze zło wg mnie

Czwartek, 19:43


W nocy dostałam okres, prawie całą noc przekręcałam się z boku na bok, bo brzuch delikatnie mnie bolał. Gdy rano zadzwonił budzik to byłam dosłownie nieprzytomna, wstałam dopiero o 7:40, a autobus miałam 7:58. Jedynie szybko się umyłam i ubrałam, jedzenie i kosmetyki wzięłam ze sobą do babci i tam się wyszykowałam. Siedziałam z babcią do 17, potem pojechałyśmy z mamą na zakupy spożywcze. Pomimo dobrych warunków do nauki mało dzisiaj przerobiłam. Jedynie 2,5 tematu z negocjacji i 1 (ale bardzo duży) temat z prawa kościelnego. W sumie 3h 50min. nauki, tak znowu wróciłam do Foresta :) Już kiedyś pisałam tutaj o tej aplikacji, pozwala ona po prostu mierzyć czas nauki, mi bardzo się przydaje. 

BILANS:
9:20 Maca z wegańską pastą, papryką; parówka sojowa, ketchup i musztarda
12:00 zupa pomidorowa (sama woda bez makaronu); 3x mandarynka
15:00 kasza gryczana, warzywa na patelnie 
16:00 mały kawałek szarlotki, 3x mandarynka, garść chipsów
18:30 batonik ze zdjęcia
i będzie jeszcze sałatka na kolacje

Za dużo, za dużo.. Ale jak siedzę u babci to tracę głowę. Wszędzie słodycze, chipsy, prażynki, dla mnie to jakiś chory raj. 

Będąc na zakupach w Kauflandzie wpadł mi w oko taki batonik i postanowiłam kupić na spróbowanie. Był dobry, nawet bardzo, jedna sztuka ma 97 kcal, w porównaniu z innymi batonikami nawet spoko. A ja uwielbiam smak krówki <3 Wiem, że dużo osób twierdzi, że już lepiej zjeść normalnego batona, ale ja po wyrzutach sumienia bym się nie pozbierała i wolę coś takiego. W ogóle spacerując alejkami znalazłam wiele ciekawych rzeczy, wszystkich kupić nie mogłam, bo zjadłabym na raz, ale postanowiłam sobie, że raz w tygodniu będę kupować jakąś nowość i przy okazji wrzucę to na bloga. Mogę ktoś będzie chciał spróbować. 




Idę się wykąpać, przygotuje sałatkę i dzisiaj zamierzam obejrzeć serial "Ślepnąć od świateł". Chciałam go już dawno zobaczyć, ale wszędzie był płatny, dzisiaj znalazłam za darmo. Ma aż 7,8 gwiazdki, a ja ufam ocenom Filmwebu :) 

14 komentarzy:

  1. myślałam o tej macy, szukałam zastępstwa za chleb, ale jak zobaczyłam kalorie to od razu odłożyłam na półkę , ponad(około?) 450 kcal - 100g. :O już wolę zjeść dwie kromki chleba razowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że źle na to patrzysz. Bo dwie kromki chleba razowego ważą jakieś 70 g, czyli około 150 kcal. Natomiast dwie kromki macy ważą tylko 26 g, czyli niecałe 100 kcal. Lepiej (pod względem kalorycznym i objętościowym) wychodzi zjedzenie macy, jest większa, lżejsza i ma mniej kalorii :)

      Usuń
    2. w sumie racja, ale na chleb nawalę 3 warstwy sałaty i się zapcham do 14 xD jak jadłam np. wasę z tym samym na chlebie to byłam głodna wcześniej.. pewnie po prostu mam taki organizm. ;( -,-

      Usuń
  2. aaaa , mam pytanie. jesteś wegetarianką, robisz sobie regularnie badania krwii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jestem wegetarianką już od ponad 3 lat i nigdy nie byłam w lepszym stanie zdrowia niż jestem teraz. Oczywiście najlepiej było kiedy nie jadłam żadnych produktów odzwierzęcych, ale teraz też jest okej :)

      Usuń
    2. tak się pytam, bo jem mięso bardzo rzadko, czasem w tyg nic. kiedyś nie jadłam wog, miałam jednak niedobory żelaza i miałam 2x anemię w ciągu trzech lat choć czułam się dobrze, dlatego pytam o te badania krwii; czy kontrolujesz mimo wszystko wyniki czy wog ich nie robisz.

      Usuń
  3. Super pomysł z wrzucaniem nowości (jedzeniowych) na bloga. Też o tym myślę już od dłuższego czasu, ale wciąż nie uzbierałam dość dużo produktów. Hahahah 😅 Ten batonik prezentuje się super!
    Również korzystam z Forest'a. U mnie sprawdza się rewelacyjnie :-) Korzystasz z funkcji Pro/Premium - czy jak to tam się nazywa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to zaczynaj! Wydaje mi się, że nie trzeba "zbierać" tych produktów, tylko od czasu do czasu coś tam dodać, to fajny pomysł żeby poznać nowe rzeczy :)
      Tak, tak. Korzystam z funkcji premium, ponieważ mam iphona, u mnie podstawowa wersja nie była w ogóle dostępna.

      Usuń
  4. Ja też bym miała straszne wyrzuty sumienia po zjedzeniu zwykłego batonika, również wybrałabym coś takiego. Powiedz jak serial, bo też zastanawiam się nad obejrzeniem. Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serial jest świetny! Ma cudowny klimat i bardzo lubię głównego bohatera :)

      Usuń
  5. Kurde, zaciekawiłaś mnie tym batonikiem, odszukam go i chętnie spróbuję.
    Prawie 4h nauki to naprawdę dużo, powinnaś być zadowolona!
    Trzymaj się ciepło.
    ~Mirabelle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go znalazłam w Kauflandzie, ale wydaje mi się, że firma Ba jest na tyle znana, że w każdym większym sklepie można dostać ich produkty :)
      Przy ilości nauki, która mam studiując dwa kierunki to te 4h nauki są znaczą dla mnie niestety tyle co nic :(

      Usuń
  6. Ja też muszę uważać jak jestem u babci. Zawsze jakiś dobry obiad jest i to w porcji ogromnej! Ale babcie chyba już tak mają...
    Www.koktajlowasdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja babcia teraz jest chora, więc nie gotuje. Ale jeżeli chodzi o słodycze, cukierki, chipsy i inne dobre rzeczy to po prostu jest tego cała masa, więc serio muszę uważać!

      Usuń