wtorek, 2 września 2014

 20:38

144 dni do 18 urodzin

113 dni do świąt

2 dzień szkoły

 

 

Jak Wam minął dzień? U mnie na szczęście było lepiej niż wczoraj, ale naprawdę wątpie bym zaprzyjaźniła się z tą klasą. A może po prostu potrzebuję więcej czasu? Strasznie mi głupio, że spędzam tyle czasu z K. i P. zamiast z własną klasą, czuję się jak piąte koło u wozu. Muszę w końcu zrozumieć, że nie jest już jak kiedyś. 

Byłyśmy wczoraj wraz z ich dwoma koleżankami na koncercie Kwiata i Margaret (nie, nie jestem fanką). Super było spędzić z nimi tyle czasu. Naprawdę uważam, że ja i K. byłbyśmy idealnymi przyjaciółkami, wszystko jest możliwe. W sobotę idziemy na mecz Włochy-Puerto-Rico. ;)

 

 

BILANS:

śniadnaie- 2 małe kromki chleba, łyżeczka serka, pół plasterka żółtego, 2 plasterki pomidora (6:40)

obiad-miseczka zupy ogórkowej, pół talerza warzyw z kurczakiem, 3 łyżki ciemnej kaszy

podwieczorek- nektarynka, lód

kolacja- 2 kromki chleba, łyżeczka serka, plasterek szynki, 4 plasterki pomidora, nektarynka

 

Nie jestem zadowolona z dzisiejszego bilansu głównie z powodu tego loda, który miał prawie 300kcal! Jutro postaram się jakoś obciąć kalorie i nie zjem zupy. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz