czwartek, 18 września 2014

 16:34

128 dni do 18 urodzin

97 dni do świąt 

DAY:18

 

Nie wiem do kogo powinnam mieć pretensje do siebie czy do innych. Jestem beznadziejna. 

Dostałam +3 ze sprawdzianu z matematyki, zapomniałam zrobić zadania na angielski, a kartkówka poszła mi średnio. Mam nadzieję, że to tylko chwilowy "spadek formy", bo wyrzuty sumienia nie dadzą mi żyć. Jutro kartkowka z historii, więc zaraz idę się uczyć. 

Myślałam, że nie wytrzymam dzisiaj tych 8 godzin w szkole. Byłam tak strasznie śpiąca i zmęczona. 

BILANS: 

śniadanie - bułka z dżemem

obiad- 2 pierogi, warzywa na patelnię, łyżka brązowego ryżu, 2 łyzki sosu do spaghetti

podwieczorek - kilka herbatników, 3 małe kostki gorzkiej czekolady 

kolacja - edit

 

Najchętniej położyłabym się spać. Normalnie marzę o jutrze. 

Przyjdę do domu, zrobię popcorn carmelowy (mam na niego ogromną ochotę) i obejrzę jakiś film!!!! 

DAJCIE MI PIĄTEK !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz