sobota, 20 września 2014

 17:15

126 dni do 18 urodzin

95 dni do świąt 

DAY: 20

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=BzV_QwADlHE&list=FLevLR9i8fcH-KlTKOorbqrg&index=1

 

Cudowna piosenka. 

 

Jestem nudna jak flaki z olejem, nie mam nawet o czym pisać. 

K. pojechała dzisiaj do Wrocławia do swojego 'kolegi' z obozu. Zakochali się w sobie.  Eh, jestem ciekawa czy mnie kiedyś spotka coś takiego. Jak na razie cały piątek i całą sobote przeleżałam w łóżku i wyszłam tylko na chwilę do sklepu po oreo. Ile 17 spędza piątki samotnie? Jedna na pewno. JA. 

W szkole ze wszystkimi się dogaduję, ale nie zamierzam zawierać z nikim przyjaźni. 

Ostatnio trochę myślałam o tym co chcę robić w życiu, jestem już w 2 klasie liceum i chyba przyszła pora żeby jakoś się zdeklarować. Już od jakiś 3 lat chodzi za mną prawo, nie na darmo poszłam do klasy o tym profilu, ale chyba nie trzeba być specem, by wiedzieć, że jest ciężko. Bardzo dużo nauki 'na pamięć' , trudne egzaminy. Jestem szczęściarą i pechowcem zarazem. Mam w mieście jedną z najlepszych uczelni (szczęście), a wiem, że szanse na dostanie się są znikome (pech). Rozważam jeszcze marketing. Jak na razie po prostu głośno myślę, zdanie zmienie pewnie jeszcze z tysiąc razy, ale chciałam to tu uwiecznić. Może po latach wejdę na tego oto fbl i powiem, że mi się udało, albo pomyślę, że byłam wyjątkową głupia... hahha. 

Wzięło mnie jakoś na wspomnienie ostatnio. Oczywiście najwięcej dzieje się jak mnie nie ma. Jestem tu już prawie dwa lata. Tyle wspomnień. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz