wtorek, 31 maja 2022

958 || Call me Jobs... Steve Jobs

 Wtorek, 21:59



Dzisiaj miałam zajęcia na 9:45. Jak zwykle pojechałam wcześniejszym autobusem żeby rano zaliczyć spacer przez park, byłam także w punkcie ksero wydrukować materiały. Zajęcia skończyłam przed 15 i zazwyczaj na tych nudniejszych wykładach pisze jakieś eseje czy prace na zaliczenia, a teraz mam już wszystko napisane, więc wynudziłam się dzisiaj jak mops. Jedyny plus jest taki, że udało mi się wybrać wszystkie rzeczy, które chce kupić na shein. Pora trochę odświeżyć garderobę. W końcu od lat powtarzam sobie, że zacznę kupować jak schudnę no i w końcu nastał ten moment. 

Po powrocie do domu szybko coś zjadłam i poleciałam na korepetycje. Wracając wstąpiłam jeszcze do lidla (po kwaśne fasolki, które uwielbiam), a w domu caaały wieczór spędziłam na naprawianiu telefonu mamie. Od teraz serio możecie mówić do mnie Jobs... Steve Jobs. iPhona finalnie naprawiłam, ale co się przy tym namęczyłam to moje. Później naprawiłam też piecyk gazowy.. tak. W takich momentach nabieram przekonania, że ja serio zawsze sobie poradzę. 

Przed chwilą się wykąpałam i lecę jeszcze obejrzeć serial. Jutro mam tylko seminarium o 8 i o 17 korepetycje. Reszta dnia wolna, więc planuje ją przeznaczyć na pisanie magisterki (zabijcie mnie). 



Netto
ok. 5 zł
56 kcal/100 gr 

Dodaje jeszcze zdjęcie lodów, o których ostatnio Wam wspominałam. W 100 gramach mają tylko 56 kalorii! Widziałyście kiedyś coś takiego? Bo ja nigdy, nawet te lody, które reklamują się jako fit mają ponad dwa razy więcej kalorii! Te ze zdjęcia możecie dostać w Netto i kosztują niecałe 5 zł za 1 litr. Super, co nie? Oczywiście o ile ktoś lubi bakalie. Mi akurat bardzo smakują, ale... mają skórkę pomarańczową (coś takiego jak na pączkach) i to mi niezbyt podchodzi. No ale za taką cenę jestem w stanie to wybaczyć. Mogę Wam bardzo polecić, smakują jak zwykłe lody śmietankowe. 


1 komentarz:

  1. Wow, jadłam te lody wielokrotnie (uwielbiam bakalie i skórkę pomarańczową), a nawet nie zauważyłam, że mają tak mało kalori :o śmietankowy czy waniliowy odpowiednik ma już normalną ilość, bo kiedyś na pewno sprawdzałam. Tak że dzięki wielkie za informację <3

    OdpowiedzUsuń