niedziela, 22 maja 2022

948 || Oh mommy... I did it myself

 Niedziela, 22:47 


Ten weekend był beznadziejny! 

Dzisiaj znowu trochę za dużo zjadłam i źle się teraz czuje. Niby wiem, że przez dwa dni jedzenia więcej niż zazwyczaj nie przytyłam, ale z drugiej strony... czuję, że przytyłam. Okropne uczucie. Mimo to czasami jak zerkam na siebie w lustro nie mogę uwierzyć, że to w rzeczywistości jestem ja. Niby tylko (a może aż) 14 kilo schudłam, ale uważam, że bardzo to widać, a co ważniejsze ja czuję się ze sobą lepiej (a przynajmniej zazwyczaj). Inną kwestią jest to, że nieustannie się boję, że znowu przytyje. Serio, paniczny wręcz strach odczuwam. Ahh... nigdy z tego nie wyjdę. 

Dzisiaj z rana zaszczyciła mnie mamusia. Była w szoku jak weszła do mieszkania i zobaczyła tyle pustych butelek po alkoholu. Zapytała kto u mnie był... Oh mommy.. I did it myself. No przyznaje się bez bicia, nie tylko z jedzeniem przesadziłam w ten weekend, ale z piciem także. To już chyba taki wiek, że nie mam potrzeby się nażreć, ale schlać to już coś innego. 

Idę poczytać książkę... marzę o whisky z colą. 

Oby jutro było lepiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz