sobota, 28 maja 2022

955 || Zimna suka

 Sobota, 22:13


Jakiś czas temu miałam test na inteligencje emocjonalną (dzięki Koktajlowa) i wynik mieścił się w dolnych widełkach. Niska inteligencja emocjonalna, brak zdolności do rozpoznawania uczuć swoich i innych. Czy to mnie zdziwiło? Jasne, że nie. 

Ale dlaczego o tym wspominam....Dzisiaj rozmawiałam z kimś przez telefon i słuchałam o problemach tej osoby i wiecie, co? To nie jest tak, że ja nie współczuje innym, bo to robię, ale po prostu nie potrafię wyrazić w żaden sposób swoich emocji. Serio. Nic. Totalne zero. Nawet takie słowa jak "będzie dobrze" ledwo przeszły mi przez gardło. Tak jakbym bała się pokazać przed innymi, że mam jakieś uczucia. Robię to całkowicie nieświadomie, tak jakbym miała w sobie jakąś blokadę. 

Musze nad tym popracować, chciałabym być bardziej emocjonalną osobą. 

***

Przyjechał mój brat ze swoja dziewczyną. Matka od razu zaczęła narzekać. Dziwnie jest. Przywykłam do mieszkania samej, a tu nagle dodatkowe 3 osoby w domu (no bo oczywiście mamusia też się wprowadziła żeby o brata dbać). Pograliśmy sobie na PS5. Już w progu usłyszałam od brata, że schudłam. Jego dziewczyna powiedziała to samo. Schlebia mi to, ale jakoś nadal jestem przygnębiona nie wiedzieć czemu. 

Jutro w planie mam zacząć pisać esej na studia (został mi ostatni, więc super) i pouczę się na kolokwium z prawa UE. Już dzisiaj przygotowałam sobie materiały i je przeglądnęłam. Chce też jutro poćwiczyć.

Teraz idę coś jeszcze obejrzeć na Netflixie, miałam oglądać Bodyguarda bo dzisiaj leci w telewizji, ale mnie przegonili z salonu. Jakoś nie mam ochoty na czytanie książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz