piątek, 19 lutego 2021

491 || Pierwsza lekcja pianina

 Piątek, 22:37


Cześć! 

Dzisiaj wstałam po 8, dosyć się wyspałam mimo, że znowu położyłam się koło 1. Czytacie teraz coś fajnego? Ja wczoraj zaczęłam pierwszą część "True blood" po angielsku. Możecie kojarzyć taki serial, kiedyś bardzo go lubiłam, jak wszystko co związane z wampirami :) Teraz raczej czytam kryminały, ale z racji tego, że to książka po angielsku to wybrałam coś prostszego. Do południa siedziałam nad esejem. Mam 4/6 stron, także jutro zamierzam skończyć i wysłać. Później miałam dwie godzinki korepetycji, a o 16 wyszłam na lekcje pianina. Było fenomenalnie! Po prostu wspaniale i upewniłam się, że to instrument dla mnie. Pochwale się także, że całkiem dobrze mi szło, nawet korepetytorka to przyznała. Umiem już grać "Panie Janie" i część "Wlazł kotek na płotek". Wbrew pozorom to drugie jest całkiem trudne hahah No musiałam się Wam pochwalić. Jestem na etapie szukania pianina do kupna. Sama nie wiem na co się zdecydować. 

Lecę oglądać serial. Jutro mam dzień wolny. Zamierzam wysprzątać całe mieszkanie, napisać esej i uzupełnić jakieś sprawy na korepetycje. 

4 komentarze:

  1. Super, ze pianino przypadło Ci do gustu, mam nadzieję że uda Ci się znaleźć coś w przystępnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak. Mi wystarczy jakiś podstawowy model, ważne żeby działało. Poza tym rozglądam się tylko za używanymi :)

      Usuń
  2. Podziwiam ludzi którzy grają na pianinie!
    Ja właśnie szukam czegoś do przeczytania; ale mam bardzo mało czasu przez pracę i obowiązki >.< Ja jutro planuje sprzątanie mieszkania!
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga Grubasek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytam codziennie przed snem, nie długo. Czasami tylko 15-20 minut.

      Usuń