środa, 17 lutego 2021

484-488 || Zdana sesja i nauka gry na pianinie

 Wtorek, 23:42


Hej! 

Odzywam się do Was po kilku dniach, ale jakoś nie miałam ochoty pisać. Trochę przytłoczyła mnie sytuacja z matką, a także trochę chciałam odpocząć od wszystkiego. W niedziele, czyli Walentynki, dowiedziałam się, że zdałam całą sesję. To znaczy wszystkie egzaminy, które napisałam, jedynie został mi jeszcze esej do wysłania, ale to już pestka. Bardzo się cieszę. Bilans = zero poprawek. Super, jestem z siebie bardzo dumna, a myślę, że to też ważne. Oprócz tego udało mi się w końcu zapisać na lekcje pianina. Z tego też jestem zadowolona. Dzisiaj babeczka mi odpowiedziała i jestem umówiona na piątek. Poszłam za Waszą radą i najpierw umówiłam się na spotkanie, czy w ogóle gra na tym instrumencie będzie mi się podobać, a dopiero potem będę myślała o zakupie sprzętu. Mam też nadzieję, że korepetytorka coś mi poradzi. 

A jeśli chodzi o dzień dzisiejszy to w sumie kręcił się wokół korepetycji, ale lubię to więc mi nie przeszkadza. Oprócz tego byłam na zakupach w Rossmannie oraz Biedronce. W tym drugim sklepie kupiłam sobie ładny, pudrowo-różowy dywan do pokoju i wiadomo jakieś zakupy spożywcze zrobiłam. 

Właściwie to tyle co chciałam Wam przekazać. Uciekam spać, bo jutro też od rana mam korepetycje. Za to w czwartek tylko jedne zajęci - 1,5h, prócz tego będę pisać esej i odpoczywać, bo w końcu jakby nie było mam ferie :) 

2 komentarze:

  1. Zawsze mam podziw dla Twojej energii. Udanego dnia! Dobrze, że skupiasz się na pracy, zarabianiu pieniędzy dla siebie. No i gratuluję zaliczonej sesji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze tak jest, czasami jedyne co robię to leże w łóżku i oglądam seriale

      Usuń