czwartek, 29 września 2016

 21:27

 

 

Dzisiaj było spotkanie integracyjne mojego kierunku. Nie poszłam. Z wiekiem coraz mniej zależy mi na poznawaniu nowych osób. Wiem, że wiele ludzi przyjechało z innych miast (większość ludzi!) i chcą kogoś poznać, ale ja nie mogę pozwolić sobię na to, żeby coś przysłoniło mi mój cel (o moim celu opowiem Wam jutro). 

Od 16 próbuje się dowiedzieć, do której grupy z angielskiego się dostałam (mam nadzieję, że do wysokiej) i na jaki język obcy się załapałam. Chciałabym uczyć się znowu hiszpańskiego. Niestety serwery padły i nie wiem kiedy się dowiem. 

Dzisiaj cały dzień spędziłam na oglądaniu nowego serialu. Stranger Things skradło moje serce. Nie spodziewałam się, że serial o potworach tak bardzo mi się spodoba, niestety jest tylko osiem odcinków. Zrobiłam sobie ciepła herbatkę i zaraz biorę się za ostatni odcinek. 

Właśnie pojawiły się grupy! W końcu :) 

Dostałam się do B2 z angielskiego, czyli jestem zadowolona i co mnie bardzo dziwi do zaawansowanej z hiszpańskiego! Idę spisywać cały grafik, bo chcę zobaczyć jak to wyjdzie godzinowo. 

Jutro spiszę sobie tutaj kilka postanowień i planów na przyszłość :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz