niedziela, 25 września 2016

 21:33

 

Wstałam dzisiaj i wiedziałam, że szykuje się źły dzień, nie myliłam się. Dostałam okres i od rana umieram. Teraz jeste juz na szczęście trochę lepiej, ale naprawdę z miesiąca na miesiąc przechodzę to coraz gorzej. Poza mocnym bólem brzucha zaczynam się pocić i jest mi niedobrze. W najblizszym czasie muszę sie wybrać do ginekologa, bo nie jestem w stanie funkcjonować. 

Byłam dzisiaj na zakupach z K. w galerii, w której pracowałam w wakacje. Myślałam, że poczuje jakiś żal, albo chociaż chęc wrócenia do tej pracy, ale tak się nie stało. Spotkałam się z dawnymi współpracownikami i pogadaliśmy chwilę, dowiedziałam się, że jestem legendą z powodu liczby godzin jakie wyrobilam w przeciągu tych trzech miesięcy. Przyznaję, było tego bardzo dużo. Niestety nie udało mi się pogadać z Agą, a bardzo na to liczyłam. Aga jest ode mnie starsza o kilka lat, ale świetnie się rozumiałysmy. Wracając do akupów to nic sobie nie kupilam, przepraszam nic oprócz herbaty o smaku liczi. Wracaja długie jesienne wieczory, więc od razu mam ochotę kupić multum herbat. 

Jakiś rok temu zaczęłam oglądać "House of cards", ale niestety przez maturę skończyłam na może 3 albo 4 sezonie. Chcę teraz zacząć oglądać wszytsko od poczatku. Jeżeli ktos jeszcze nie zna tego serialu, to mogę serdecznie polecić. Władza, polityka, pieniądzę.. Uwielbiam takie seriale! 

Robie też liste książek, które chcę przeczytać w czasie studiów, wszystkie związane z tematyka, o której mówilam powyzej. Ah! Robię też liste rzeczy, które chciałabym sobie kupić w przyszłości,niestety najpierw będe musiała znaleźć pracę. 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz