wtorek, 27 września 2016

 21:09

 

Mam pyszną herbatkę, więc mogę siadać do pisania wpisu :) 

Dzień zleciał mi bardzo szybko, naprawdę nie wiem kiedy. To przez moje problemy ze snem. Póżno się kładę i póżno wstaje. Obiecuję, że dzisiaj jak grzeczna dziewczynka pójdę spać o 23. Chciałabym Wam dzisiaj napisać coś ciekawego, ale niestety aktualnie nic takiego nie dzieje się w moim życiu. Po południu pojechałam z babcią do galerii, bo chciała kupić sobie buty. Dobrze, że to zrobiłam, sama by sobie raczej nie poradziła. Potem poszłam pomóc mamie w zakupach spożywczych i mój dzień dobiegł końca. Aktualnie siedzę i oglądam "Długi pocalunek na dobranoc", mogę polecić ten film :)

Nie chcę Was nudzić, więc będę już kończyć. Oglądej dwa odcinki House of cards i lecę spać. Muszę powoli przestawiać się na wczesnę wstawanie :) 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz