czwartek, 14 marca 2013

 Cześć Kochane!

 Dzisiaj miałam w szkole tylko chemię i plastykę, a potem wyszliśmy na targi szkół. Było super, zrobiłam angry bird ;)

Zrobię mu nawet zdjęcie ;D

Dzisiaj bez bilansu, nie zawaliłam, ale też nie jest super. Ah. Nieważne. Zaraz zjem obiad i ide na hiszpański potem luzik. Pewnie pogram w simsy.

 

Na pierwszym zdjęciu widzicie moje "ciasto".  Jest pyszne.

 

składniki:

~ trzy białka

~pół żółtka

~ dwie łyżki serka homogenizowanego 

~jedna łyżka skrobi kukurydzianej

~słodzik

~aromat

~cynamon

~jabłko

sposób przygotowania

Białka ubijamy na sztywną pianę, dodatemy żółtko, serek, skrobie, słodzik, aromat, cynamon oraz pokrojone w kawałeczki jabłko. Mieszamy łyżką! Nie mikserem. Przelewamy do formy wyłożonej papierem do pieczenia i wkładamy do piekarnika nastawioego na 180 stopni na około 15-20 minut.

Myślę, że wiele z was zna ten przepis, ale i tak postanowiłam go dodać. Może komuś się przyda.

Dozobaczenia Motylki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz