wtorek, 16 kwietnia 2024

nowy pomysł

 Wtorek, 22:33



Właśnie włączyłam "Rzeźbiarza łez". Zaczęłam w ubiegłą środę i od tego czasu obejrzałam aż 50 minut... Po pierwsze nie jest to zbyt fajne, a po drugie czasu mam wyjątkowo mało. Po pracy poszłam dzisiaj znowu do kawiarni żeby trochę popracować no i chyba pierwszy raz tyle zrobiłam. Miałam ograniczony czas, więc i się bardzo streszczałam. Potem poszłam na korepetycje z dziewczyną, z którą się dawno nie widziałam. Dobrze było wrócić, to już ostatnie tygodnie dawania korków, więc chciałabym maksymalnie wykorzystać ten czas i go docenić. W domu byłam wieczorkiem, jedynie się wykąpałam, zjadłam i zasiadłam na kanapie. 

Wczoraj wieczorem wpadł mi do głowy pewien pomysł dotyczący rozwoju mojego małego biznesu. Potrzebuję nabrać więcej doświadczenia i trochę się nakombinowałam co tu zrobić, ale mam! Myślałam o nagrywaniu oraz późniejszym montowaniu filmików weselnych. Chodzi o reelsy na ig oraz filmiki na tik toka. Mam już doświadczenie w montowaniu standardowych filmów weselnych, natomiast w ich nagrywaniu żadnego. Nie wiem czy cieszyłoby się to jakimkolwiek powodzeniem albo chociażby zainteresowaniem, ale może warto spróbować? Muszę się nad tym porządnie zastanowić i wybadać rynek (zwyczajnie zadam pytanie na jakieś grupce na fb dla Panien Młodych). Niby fajny pomysł, bo mogłabym sobie to dodać do portfolio, ale z drugiej strony wesele nie trwa 5 minut i całą sobotę musiałabym na coś takiego poświęcić. Jeszcze nad tym podumam, bo mam sporo wątpliwości czy w ogóle iść w tę stronę. 

Nie mówiłam Wam tego, ale moja mama schudła w ostatnim czasie ponad 20 kilo. Zmieniła się nie tylko z wyglądu, ale także mentalnie. Sprawdzają się moje słowa, że schudnięcie zmienia życie na wielu płaszczyznach. 

S. miał dzisiaj wyrywanie ósemki. Niestety bardzo spuchł, więc chyba weekend spędzimy w domu. Ostatnio bardzo lubię wychodzić, wręcz kocham. Tylko w taki sposób jestem w stanie psychicznie odpocząć. No ale trudno, zajmę się pracą. Chociaż a nóż widelec S. poczuje się lepiej do tego czasu. Oby! Pasowałoby pojechać po nowy odkurzać, w planie mamy też zakup kilku innych rzeczy jak szafka na buty i akcesoria kuchenne dla mnie. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.