wtorek, 19 września 2023

1426-1427 || rozmowa o prace i choroba

 Wtorek, 08:27



Hej!

Wczoraj miałam drugi etap rozmowy o pracę. Nie ukrywam, że ta pozycja bardzo mi się podoba. Kurde... bardzo bardzo. Mają się odezwać do końca tygodnia. Myślę, że mam duże szanse. Jeśli możecie to pomyślcie o mnie ciepło. 

A co oprócz tego? Rozłożyła mnie choroba. W niedzielę wieczorem już myślałam, że jest lepiej, a tu następnego dnia obudziłam się jeszcze z katarem i bólem głowy. Ogólnie takie kiepskie samopoczucie. Także plan na najbliższe dni jest taki żeby się porządnie wykurować. Bo ja mam tak, że choroba lubi wracać jeśli do końca nie wyzdrowieje. Zrobiłam sobie ogromny dzbanek herbaty i zamierzam przeleżeć cały dzień w łóżku. Powinnam poprawiać magisterkę, ale głowa mnie strasznie boli. 

Do usłyszenia :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz