niedziela, 15 stycznia 2023

1184-1185 || Ja już tęsknie

 Niedziela, 20:09



Jak minął Wasz weekend?

Mi cudnie! Piątek spędziliśmy z Szymkiem w domu, bo oboje byliśmy zmęczeni po całym tygodniu. Wieczór jednak szybko minął mimo, że położyliśmy się dopiero koło 3. W sobotę trochę pospaliśmy, rano poleżeliśmy na kanapie, a po południu pojechaliśmy do Ojcowa. Pochodziliśmy dwie godzinki, pospacerowaliśmy, pogadali, a w drodze do domu wstąpili jeszcze na zakupy. Dzisiaj natomiast pojechaliśmy na Termy Chochołowskie. Było super! Odpoczęłam sobie, zrelaksowałam się :) W domu ugotowaliśmy jeszcze obiad i koło 19 Szymek odwiózł mnie już do mnie. Bardzo szybko minął mi ten weekend, za szybko i szczerze mogłabym u niego jeszcze siedzieć. 

Wiecie, że niedługo mam urodziny? Szymek zaprosił mnie z tej okazji na wypad do Włoch... Boże ale miałam radość jak się o tym dowiedziałam!


Wczoraj zrobiliśmy takie burgery :)


Okej, muszę się zbierać. Jutro o 15 mam kolokwium, więc idę coś na nie ogarnąć, bo wypadałoby zdać w pierwszym terminie. Myślę, że posiedzę godzinkę, później pójdę się położyć. 


2 komentarze:

  1. Nawet nie wiesz, jak się cieszę, czytając u Ciebie tak pozytywne posty. Świetnie, że miło spędziłaś weekend, że się dobrze czujesz w jego towarzystwie. Trzymam kciuki za Was <3
    No i powodzenia na kolosie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo fajne uczucie, gdy ktoś cieszy się razem ze mną. Bardzo dziękuję za ten komentarz!

    OdpowiedzUsuń