czwartek, 5 stycznia 2023

1175 || POSTANOWIENIA NA 2023 ROK

 Czwartek, 18:37



Hejka! 

Jak tam Wasz czwartek? Ja właśnie czekam na Szymka. Początkowo umawialiśmy się, że zobaczymy się jutro, potem że dzisiaj, ale tylko na szybkie buzi, a w końcu stanęło, że jedziemy znowu do niego, wczoraj było bardzo przyjemnie. Biorę też ciuchy gdybym chciała zostać na noc, ale to zobaczymy.

Powiem Wam, że ciężko mi było wymyślić postanowienia w tym roku, wiecie dlaczego? Bo zawsze miałam już gotowy zestaw typu: schudnę, zacznę się ładnie ubierać, chodzić na randki, pojadę na wakacje itd. Ale to wszystko udało mi się już zrealizować, z czego jestem bardzo zadowolona. Teraz musiałam się bardziej wysilić, początkowo myślałam żeby odpuścić sobie ich spisywanie, ale to w końcu tradycja. 

1. Dodawać regularnie wpisy na bloga - bo uwielbiam to miejsce i myśl, że spisuje tutaj swoje życie. 

2. Skończyć studia

3. Znaleźć fajną pracę

4. Zakończyć proces odchudzania - raz na zawsze! Co prawda, sposób w jaki teraz jem to już mój styl życia, ale chcę pod koniec roku pomyśleć "okej, nie muszę już zrzucać ani jednego kilograma."

5. Regularnie chodzić na siłownie - do października kiedy mam karnet, a potem wrócę do Kołakowskiej


I to właściwie tyle. Myślę, że nic nadzwyczajnego, wszystko do osiągnięcia. Już tyle mi się udało, że myślę, iż to także osiągnę :) 


Dostałam też dzisiaj fajną paczkę z shein. Głównie zamawiam teraz ciuchy w rozmiarze M, czasami zdarzy mi się L. 


Nie wiem ile obecnie ważę, serio. Ale patrząc na pasek od spodni schudłam ostatnio. 


Na obiad zjadłam warzywa na patelnię i u góry jest zasmażka. Jakoś tak mi się uwidziało. 


Naleśniki z masłem i cukrem, polane sosem malinowym (zjadłam 1,5)


Lecę do Szymka!




1 komentarz: