wtorek, 2 listopada 2021

744 - 746 || Jak zwykle zajęta

 Wtorek, 20:30


Ostatnio odzywam się tak w kratkę, bo mam sporo obowiązków. Największym z nich jest oczywiście magisterka i chęć jej szybkiego napisania. Nie mogę narzekać, dobrze mi idzie i kończę już pierwszy rozdział. Oprócz tego mam jakieś mniej lub bardziej ważne rzeczy do zrobienia na uczelnie. A tutaj coś przeczytać, a tam jakiś projekt, kolokwium i tak jakoś idzie. Niby nic takiego, ale jednak wszystko zabiera mi sporo czasu. Ale wiecie co? Wszystko przychodzi mi z większą łatwością gdy wiem po co to wszystko robię :) 

Myślałam, że przez te kilka dni wolnego będę mega produktywna, ale wyszło tak, że niestety dosyć kiepsko się czułam. Jakby chwytało mnie jakieś przeziębienie, ale na szczęście się nie dałam. Czas do końca tygodnia mam już raczej rozplanowany, chcę go w pełni wykorzystać. 

Do mojego celu wagowego do końca roku pozostało jedynie 4 kilogramy. Mam nadzieję, że mi się uda! 

1 komentarz:

  1. spokojnie zgubisz 4 kg w dwa miesiące! :D teraz taki zdradliwy okres, raz ciepło, raz zimno, jakby pogoda nie mogła się zdecydować XD trzymaj sie :D

    OdpowiedzUsuń