niedziela, 28 listopada 2021

770-772 || Już prawie... vlogmas!

 Niedziela, 20:59


Hejka!

W tym już tygodniu zaczyna się grudzień, ale ten miesiąc mi szybko zleciał! Pewnie dlatego, że przez większość czasu byłam chora. Ale ciesze się bardzo na ten czas, uwielbiam okres przedświąteczny. No i nie mogę się doczekać vlogmasów. Lubię podglądać życie innych ludzi :) To inspirujące. 

W piątek i sobotę skupiłam się na zrobieniu ostatnich zakupów pod kalendarz adwentowy dla przyjaciółek. Udało mi się też wszystko zapakować, zeszło mi na to sporo czasu. Wyobraźcie sobie zapakować 48 prezentów... no właśnie :) Ale bardzo się cieszę jak to wyszło. Oprócz tego miałam korepetycje i byłam na szczepieniu. 

Dzisiaj od rana zajęłam się sprzątaniem mieszkania, potem prasowałam i robiłam rzeczy na studia. Powiem Wam, że ostatnio studia mnie pochłaniają. Niby mało przedmiotów, ale jak dochodzą do tego te nieszczęsne dojazdy i okienka to wychodzi na to, że cały dzień spędzam poza domem. Dodatkowo sporo rzeczy mam do przygotowania. Ostatnio np. dostałam 4 dni na przeczytanie 300 stronicowej książki o reformach PKO. Albo w tym tygodniu odwołali mi wykład i w zamian za to mam napisać dwa eseje. Aleee... z drugiej strony lubię myśl, że teraz dam z siebie wszystko, a w święta będę odpoczywać. 


Taki sobie dzisiaj obiad zaserwowałam :) 
Pieczony łosoś w sosie koperkowo-cytrynowym, ziemniaczki z brokułem i sałatka. 
Zrobiłam na trzy dni taki obiadek. 


A tutaj sałatka. Rukola, oliwki, papryka, kukurydza, ogórek i hallumi, potem polałam to sosem balsamicznym z dodatkiem malin. 



A tutaj prezenty do kalendarza adwentowego dla przyjaciółki. Bez kota oczywiście haha
W tym pierwszym zapakowanym okienku jest kalendarz adwentowy z herbatkami :) 


A tak już wygląda całość zapakowana. 

    Miłego wieczorku! 

1 komentarz:

  1. Kocham Twoje wpisy! Gdy czytam jaka jesteś produktywna, to żal mi dupę ściska i myślę "hej, ja też chcę tak zapierdalać" xD Motywatorka na 100%!
    A te kalendarze adwentowe dla przyjaciółek to tak super i uroczy pomysł! Gdybym miała przyjaciółki na miejscu to też bym im coś takiego zrobiła...
    Jesteś zajebista! You go girl! ♥

    OdpowiedzUsuń