niedziela, 7 listopada 2021

749 - 751 || Byle minęło

 Niedziela, 22:03


Hej!

Od trzech dni leczę przeziębienie i jak kończy się nowy objaw to zaczyna się kolejny. Aktualnie mam kaszel i mam nadzieję, że jak minie to wrócę do pełni sił. To że mi się nie polepsza może być poniekąd moją winą, bo zamiast leżeć i odpoczywać to stale coś robiłam. Nawet zarwałam dwie ostatnie nocki, bo musiałam pisać pracę na zamówienie i swoją magisterkę. Natomiast postanowiłam, że jutro i we wtorek nie idę na uczelnie i porządnie się wyleczę. Myślę, że jak teraz to zlekceważę, to potem ta choroba do mnie wróci. A odpoczynek też mi się przyda, bym potem wróciła do życia na 100%.

To taki szybki update tego co u mnie. Chciałam Wam także życzyć miłego tygodnia :) 


3 komentarze:

  1. Miałam to samo i zaraziłam chlopaka! Kaszel potem trzymał dobry tydzień. Odpoczywaj jak najwięcej, przejdzie samo z dnia na dzień:) youtube + seriale najlepszy zabijacz czasu :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dalej nie będziesz widziała poprawy to może poproś lekarza o jakieś leki, żebyś się z tym nie męczyła przez ponad 2 tygodnie tak jak ja. :( Odpoczywaj i życzę dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję, że już poradziłaś sobie z przeziębieniem! daj znać co u Ciebie, bo zrobiła się już niepokojąco długa przerwa jak na Ciebie :D miłego weekendu! ;*

    OdpowiedzUsuń