piątek, 9 czerwca 2017

 Piątek, 09:18

 

Zniknęłam na trochę, ale myślę, że mogę się usprawiedliwić wszystkimi zaliczeniami i kolosami. Miałam tego naprawdę dużo, ale jak na razie jestem bardzo zadowolona z rezultatów. Ostatnie kilka dni, to tak naprawdę nauka, nauka i jeszcze raz nauka. Może podsumuje tutaj całe edu.

 

hiszpański- zaliczony

międzynarodowe stosunki polityczne (kolokwium)- 3,0

prawo i ochrona własności intelektualnej (kolokwium)- 3,5

prawo i ochrona własności intelektualnej (egzamin)- 4,0

podstawy zarządzania (kolokwium)-zaliczone

podstawy zarządzania (egzamin)- 4,5

filozofia społeczna (kolokwium)- zaliczone

filozofia społeczna (egzamin)- 4,0

integracja europejska (kolokwium)- nie mam wyników, ale spokojnie zaliczę

 

Został mi jeszcze: kolos z makro, egzamin z makro, egzamin z msp, egzamin z psychologii, angielski, egzamin z integracji.

 

Wczoraj pisałam zerówkę z msp, ale zawaliłam po całości. Esej był bardzo trudny do napisania. Zazwyczaj jest tak, że jeżeli coś mi nie pójdzie to cały dzień spędzam na rozpaczaniu, ale wczoraj się nie dałam. Ogarnęłam wszystkie swoje notatki (a było tego sporo) i zrobiłam porządek z ubraniami. 

Dzisiaj wstałam przed ósmą i będę się zabierała zaraz za naukę. 

Także miłego dnia Kochane, teraz będę miała więcej luzu, więc postaram się częściej pisać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz