czwartek, 15 czerwca 2017

 Czwartek, 10:08

 

Moje wakacje zbliżają się wielkimi krokami, ale jakoś nie potrafię się na to cieszyć. Chyba mało się zmęczyłam w tym roku, skoro aż tak bardzo nie potrzebuję odpoczynku. Studia to jak na razie jeden z najlepszych okresów w moim życiu, nie wróciłabym się do szkoły. Wcale nie tęsknie za regularną nauką i przesiadywaniem w ławce po osiem godzin dziennie. 

 

W tym tygodniu ku mojemu zaskoczeniu udało mi się zaliczyć egzamin z polityki. I to na 3,5! Był to najtrudniejszy egzamin w tym semestrze,więc cieszę się, że mam to już za sobą. Oprócz tego wczoraj zdałam psychologię na 4. Czekam jeszcze na wyniki z kolokwium i egzmainu z makroekonomii. Jak na razię jestem jak burza i wszystko zdaję w zerowych terminach, oby tak zostało!

 

Myślę, że należy mi się porządy odpoczynek, więc dzisiaj nauki nie tykam. Zamierzam leżeć w łóżku i oglądać filmy/seriale. 

Wam także życzę bardzo udanego dnia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz