piątek, 24 grudnia 2021

797-798 || Wesołych Świąt

 Piątek, 13:26


Cześć dziewczyny :)

Czy świąteczny klimat już u Was zagościł? Mi ten grudzień minął bardzo szybko, powoli zbliżamy się do końca roku. Do końca najgorszego roku w moim życiu, ale o tym jeszcze zamierzam napisać osobny wpis. Założyłam sobie, że lepiej nazwać go "najgorszym rokiem w moim życiu", a potem już oczekiwać samym wspaniałych rzeczy w przyszłości. Wiecie, coś w stylu "teraz już będzie tylko lepiej, bo gorzej być nie może". Myślę, że to dobra strategia :) 

Wczoraj spędziłam dzień z przyjaciółką. Zamówiłyśmy sushi, oglądałyśmy serial, po prostu odpoczywały. Wieczorem zrobiłyśmy jeszcze świąteczny stroik i odprowadziłam ją na autobus. Później wzięłam się za sprzątanie, a na koniec dnia oglądałam Wiedźmina. Lubicie? Bo ja bardzo! 

Okej, a teraz coś co przychodzi mi z trudnem, bo normalnie w prawdziwym życiu nie lubię tego momentu. Ale chciałam Wam złożyć życzenia świąteczne i płaczę pisząc to, bo z całego serca chcę wierzyć w to, że się spełnią. 

Chciałabym Wam życzyć poczucia celu w życiu, nie wiadomo, co nie robicie to wierzcie w to z całego serca. Spokoju, bo każdemu przyda się odpoczynek psychiczny. Szczęścia, jakiego nigdy wcześniej nie zaznałyście. A co najważniejsze życzę Wam przełomu. Żebyśmy nasze życie obróciło się o 180 stopni, oczywiście ku lepszemu. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz