środa, 22 grudnia 2021

789- 796 || Woooolne!

 Środa, 15:04


Heeej!

I w końcu mamy wolne. Powiem Wam, że ostatnie kilka dni było tragicznych! Nie dość, że cały czas byłam z matką, to jeszcze się przeziębiłam i z natłoku zajęć spałam po kilka godzin. Ale wczoraj o 13 miałam ostatnie zajęcia, później 3h korepetycji i w międzyczasie przygotowywałam się do spotkania z przyjaciółką. Pojechałam do niej koło 20 i zrobiłyśmy sobie Wigilię. A jeśli już o tym mowa, to jutro mam kolejną, już trzecią w tym roku :) Bardzo się cieszę, myśl o tym, że nie wiem jak się potoczy moje życie w przyszłym roku (chodzi o wyprowadzkę za granicę) sprawia, że chcę wykorzystać ten czas w 100%! 

A co oprócz tego? Mam już kupione i popakowane wszystkie prezenty. Pierniczki upieczone, ale myślę żeby dopiec jeszcze trochę. Lista rzeczy do robienia przez święta też zrobiona. Już dzisiaj zaczęłam działać, bo boję się, że zrobię sobie wolne, to potem będzie mi ciężko wrócić na dobre tory. 

Co oprócz tego? Poszłam spać koło 3, bo późno wróciłam od przyjaciółki, wstałam po 10 i w końcu się wyspałam :) Później ogarniałam rzeczy na korepetycje, teraz będę działać z uczelnią, na 18 jestem umówiona z kolegą, bo też musimy coś ogarnąć. Wieczorem robię sobie dłuuugą kąpiel z kulą do kąpieli, którą dostałam w kalendarzu adwentowym. Ponoć w środku jest karteczka z pozytywnym przesłaniem :)



2 komentarze:

  1. Spróbuj trochę odpocząć przez Święta i wolne, żeby psycha Ci całkiem nie siadła. Potem ciężko się podnieść :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Korzystaj z wolnego ile się da! Zdrowych świąt!

    OdpowiedzUsuń