czwartek, 6 czerwca 2024

nagranie sprzed 10 lat & drożdżówki

 Czwartek, 21:45



To będzie szybki wpis, bo już dosłownie padam. 

Miałam bardzo ciężki dzień w pracy, ale byłam na to przygotowana. Na szczęście jutro już powinno być luźniej. Po powrocie do domu wzięłam się za zrobienie drożdżówek z budyniem i truskawkami. Może nie są to najbardziej estetyczne wypieki jakie udało mi się zrobić, ale w smaku są wyborne. 


Zjadłam połowę tego, co na zdjęciu. I myślę, że jutro zjem jedną całą do kawki. Reszta jest już popakowana i czeka na rozdanie. 

Zdjęcia Maffina dla atencji :) 


Jak zaśnie w tej pozycji to ja mogę zapomnieć o wygodnym ułożeniu się do snu :) Jest sporym kotem i na prawdę zajmuje trochę miejsca na łóżku. 


Ale jego ulubionym miejscem w lecie jest balkon. Ma na nim dwa drapako-leżanki, ale i tak zazwyczaj śpi na łóżku. Bardzo podoba mi się to zdjęcie, patrzcie jaki ładny cień rzuca :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz