wtorek, 5 marca 2024

wtorek

 Wtorek, 18:53


Hejka!

Miałam dzisiaj bardzo dobry dzień w pracy, starałam się i to bardzo zaprocentowało. Poza tym szybko mi minął, więc już w ogóle super. Popołudnie natomiast mam wolne, bo dziewczyna odwołała dzisiaj zajęcia, także cieszę się wolnym czasem. Byłam w sklepie na małych zakupach, a także w innym miejscu. Aktualnie siedzę z henną na brwiach i za chwilkę idę zmywać i wziąć kąpiel. Po niej nałożę sobie maseczkę i będę leżeć na kanapie coś oglądając. 

Wybrałam sobie także nowy telefon i może uda mi się go dzisiaj kupić. Z jakiś względów to dla mnie bardzo stresujące. Chce mieć to już za sobą. To moje postanowienie na ten miesiąc, więc pasowałoby się za to zabrać. Oprócz tego ciągle zastanawiam się nad prawem jazdy. To także znalazło się na mojej liście na ten miesiąc, ale nie uważam, że to jest dobry moment. Na jazdy mogłabym chodzić maksymalnie raz w tygodniu, bo przez korepetycje tylko jeden dzień mam wolny. A wiadomo, że też chciałabym go wykorzystać na jakieś inne rzeczy typu pranie, sprzątanie, gotowanie. Mm muszę to jeszcze sobie przemyśleć. Bo jak nie zacznę teraz, to dopiero w drugiej połowie roku, a szczerze to nie chcę tego tak  odwlekać. 

Jutro prosto po pracy jadę do Szymka i spędzamy sobie razem wieczór, zamierzamy iść na basen. W czwartek pojadę do pracy prosto od niego. 

Lecę! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.