czwartek, 28 marca 2024

jestem w idealnym miejscu + co piekę na święta

 Czwartek, 15:44



Hej!

Wczoraj po pracy poleciałam na szybkie zakupy tak stricte pod święta. Udało mi się niemal wszystko kupić, a dzisiaj po resztę ma pojechać S. Wczoraj także się z nim widziałam, spędziliśmy razem miły wieczór. 

Dzisiaj musiałam wcześniej wyjść z pracy, bo miałam kilka rzeczy do załatwienia. Miałam spotkanie z księgowym, które musiało się odbyć osobiście, byłam także w urzędzie. Na szczęście wszystko udało mi się sprawnie załatwić. Ostatnio bardzo intensywnie pracuje nad poszerzeniem swojego portfolio, idzie mi dobrze, biorąc pod uwagę znaczne ograniczenia czasowe. Przez święta mam w planie powysyłać nowe zapytania biznesowe. Bardzo mi teraz zależy żeby złapać długotrwałą współpracę. 

Jutro po pracy jadę od razu do Szymka i mam zamiar tam piec i gotować przysmaki na święta. Z pracy mają nas wypuścić już koło 12, także super, bo będę miała więcej czasu. Co planuję zrobić? 

1. Babkę wielkanocną

2. Sałatkę z makaronem orzo

3. Upiec chleb

4. Pieczone donuty

5. Monoporcje deserowe, warianty smakowe to: mango lassi, kinderek, kinder bueno, lotus i snickers 

Mam nadzieję, że wyjdzie wszystko super. Wydaje się, że jest tego niewiadomo jak dużo, ale wszystko co zrobię zamierzam podzielić. Część weźmie S. na święta, część dla nas, dla babci i dla mojej przyjaciółki. Także wszystko się szybko rozejdzie. 

Okej ja już kończę. Ostatnio rzadko tu wpadam, ale jestem naprawdę bardzo zajęta. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.