poniedziałek, 25 marca 2024

założyłam swoją działalność!

 Poniedziałek, 17:24



Tak jak w tytule! Założyłam swoją działalność :) Pracowałam nad tym kilka miesięcy i w końcu się udało. Ja co prawda będę miała teraz pracy po kokardki, ale czuję, że warto. Pewnie za jakiś czas powiem Wam coś więcej na ten temat. 

W ten weekend byliśmy u rodziców Szymka na pierwszym zapoznaniu. Było naprawdę bardzo miło i jestem przekonana, że im się spodobałam. Ci to już oczami wyobraźni widzą nasz ślub i dzieci. I dobrze, tak ma być :) 

Za chwilkę uciekam na korki. Potem przychodzę do domu i odpoczywam po całym weekendzie jak i dniu. Muszę też zebrać trochę materiałów do pracy - swojej drugiej, bo nadal pracuje normalnie na etat. 


Byliśmy na wycieczce w Zamościu 






Na gorącej czekoladzie


A takie ciuszki kupiłam dzisiaj dla bobasa. Za każdym razem jak widzę coś ładnego to kupuję dla przyszłego dziecka. Do czasu zajścia w ciążę muszę jednak ciężko pracować. Zarówno nad moim ciałem jak i firmą. 


princess treatment 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.