sobota, 19 listopada 2022

1129-1130 || Ahoj przygodo!

 Sobota, 12:56 



Hejka!

Za kilka godzin wyjeżdżam do Wiednia. Bardzo, ale to bardzo cieszę się z tego powodu. Jestem już spakowana, czekam na przyjaciółkę, zjemy sobie jeszcze rosołek w domu i później jedziemy na lotnisko. Akurat zupa idealna na moje przeziębienie. Z Lukasem spotkam się dopiero jutro. Mam zamiar spędzić z nim późne popołudnie, noc i poniedziałkowy poranek. Jestem ciekawa jak to będzie. Czy będziemy mieć o czym rozmawiać? Czy się dogadamy? Czy nie będzie niezręcznie? Co zdecydujemy dalej? Powiem Wam, że o dziwo jakoś się tym nie denerwuje, jestem raczej bardziej tym podekscytowana. 

Wczoraj wieczorem byłam na paznokciach. Zrobiłam sobie tym razem krótkie, bordowe. Jestem bardzo zadowolona, ale do czego zmierzam.... Jak tam jestem to zawsze dziewczyna włącza mi jakiś film/serial na netflixie i wczoraj nie pamiętam co to było, ale padł bardzo fajny cytat. 

"Wszystko skończy się dobrze. Jeśli nie jest dobrze, to znaczy, że się jeszcze nie skończyło."

Myślę, że będę sobie powtarzać ten cytat wielokrotnie w gorszych momentach. Daje nadzieje. 

Okej, zbieram się Kochane. Nie biorę ze sobą laptopa, więc zamierzam się odezwać do Was dopiero po powrocie, czyli we wtorek :) Oby z dobrymi nowymi. Szczerze? To nawet nie umiem powiedzieć, co rozumiem pod pojęciem "dobre nowiny". No ale trzymajcie za mnie kciuki, proszę! 

Ahoj przygodo! 

4 komentarze:

  1. Baw się dobrze, mam nadzieję, że wrócisz z dobrymi nowinami <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, trzymam. I uważaj na siebie w podróży, nie rozpraszaj się.

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki,uważaj na siebie <3

    OdpowiedzUsuń