wtorek, 27 września 2022

1072-1077 || TO ZMIENIA ŻYCIE

 Wtorek, 18:38



Ostatnio słyszę tyle komplementów, że aż ciężko jest mi się do tego przyzwyczaić. Od matki, od brata, od jednej z matek dzieci, które uczę, a także od Lukasa (chłopaka, którego poznałam). Czuję się z tym wspaniale, ale jednocześnie dziwnie. 

I teraz muszę Wam to powiedzieć, mimo iż pewnie wiele z Was się ze mną nie zgodzi, ale.. Schudnięcie zmienia życie na lepsze :) Przynajmniej moje. 

Weekend spędziłam z mamą leżąc w łóżku i oglądając serial "Behawiorysta", teraz czekam aż wróci do domu i przygotuje sałatkę na kolacje. Póki co będę grać w simsy i odpoczywać. 

W ubiegłym tygodniu pojechałam też na paznokcie, jestem z nich bardzo zadowolona i przynajmniej przez jakiś czas będę sobie robić. 

Mhm a co jeśli chodzi o Lukasa... zżyłam się z nim. Nie mówiłam Wam o tym, ale poznałam go na tinderze jakiś czas temu. Był w Krakowie na konferencji naukowej na pare dni. Myślałam, że gdy wróci do siebie (do Wiednia) to kontakt się urwie, ale wcale nie. Rozmawiamy ze sobą całymi dniami, to bardzo fajny i wrażliwy facet. Nie nastawiam się kompletnie na nic i podoba mi się, to że zachowuje zdrowy rozsądek. Po prostu cieszę się, że mam... kolegę. 

A dzisiaj spotkałam mamę dzieci, które uczyłam  w poprzednim semestrze i wprost mi powiedziała, że schudłam. Pytała się, ile jak itd. To było bardzo miłe. 

Okej idę grać w te simsy :) 



Pozdrawiam! Wasza chudsza o 20 kg Panna A. :) 


5 komentarzy:

  1. Już to kiedyś pisałam, ale z chęcią się powtórzę - jesteś naprawdę ładna! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiem jakoś przyjmować komplementów, więc napiszę po prostu - dziękuję za miłe słowa <3

      Usuń
  2. Ale jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Promieniejesz :) pod tym względem masz rację, schudnięcie dużo zmienia w nas samych, a widoczne schudnięcie również w tym jak postrzegają nas inni. Hmm.. intrygujący ten Lukas..

    OdpowiedzUsuń