wtorek, 6 września 2022

1056 || Ciągle niezadowolona

 Wtorek, 17:56


Hej! 

Wczoraj wstałam z łóżka dopiero koło 13, spotkałam się z przyjaciółką i poszłyśmy po sushi. Potem spędziłyśmy trochę czasu u mnie w domu i na 19 poszłyśmy do kina na After. Miły dzień :) Dzisiaj natomiast miałam pierwsze korepetycje z dziewczyną, z którą się pracowałam w ubiegłym roku szkolnym. Bardzo mi miło, że się odezwała, bo jest przesympatyczna. Na dodatek powiedziała mi, że się zmieniłam z wyglądu na lepsze :) 














Aktualna waga: 74,5 kg


Jeszcze pół kilograma i będę mogła powiedzieć, że w 13 miesięcy schudłam 20 kilo. Super uczucie i czekam na to. Czy aktualnie jestem zadowolona ze swojego wyglądu? Nie, jasne że nie. Ale oczywiście jest lepiej niż było i każdy to widzi. Chciałabym schudnąć jeszcze tak z 12 kilogramów, wtedy byłoby idealnie. Mam nadzieję. 

Powoli wracam do normalności. Od jutra chciałabym znowu zacząć ćwiczyć, bo zaczęło się kolejne wyzwanie z Kołakowską, bardzo je lubię. Do końca roku chcę osiągnąć wagę 62 kilogramów, nie ma bata, musi się udać. 

Także od jutra:
- jem wszystko, ale w ograniczonych ilościach (czyli tak jak teraz)
- robię wyzwanie z Kołakowską 
- codziennie robię min. 20 tys. kroków (czyli tak jak gdy mieszkałam w Hiszpanii)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz