wtorek, 20 września 2022

1064-1069 || 20 kg w dół!

 Poniedziałek, 23:59



Hejka! 

Dzisiaj na wadze zobaczyłam 74 kg, pamiętam, że moja najwyższa waga oscylowała w okolicy 94 kg, co oznacza, że udało mi się zrzucić 20 kg! Dzisiaj z tej okazji zrobiłam sobie sesje zdjęciową, ale taką co to zostanie w moim telefonie w folderze na hasło hahaha Dobrze mi to zrobiło i czułam się bardzo seksowanie. To było dla mnie ważne, bo zobaczyłam na tych zdjęciach spoko laske, a niestety mentalnie cały czas myślę o sobie jako o grubasce. 

Update tindera: skończyłam w jakimś dziwnym situationship, nie jestem do tego przekonana, jednocześnie wcale nie mam ochoty odpuszczać 

Była dzisiaj u mnie przyjaciółka i kupiłyśmy bilety do Wiednia. Jedziemy tam w listopadzie na kilka dni, głównie pozwiedzać i zobaczyć jarmark bożonarodzeniowy. No i w jeszcze w jednym celu, ale o tym powiem Wam innym razem... może. 



Takim optymistycznym akcentem kończę wpis :) 
Zdjęcie po lewej jest z sierpnia ubiegłego roku, a po prawej z dzisiaj. 


19.09.2022
74kg/170cm

3 komentarze:

  1. Brawo! Różnica ogromna, na pierwszy rzut oka widać ile pracy w to włożyłaś! Zaciekawiłaś mnie tym jarmarkiem bożonarodzeniowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Moja przyjaciółka bardzo chciała gdzieś wyjechać, więc pomyślałyśmy, że będzie to dobra opcja :) A ten jarmark ponoć jest wyjątkowo piękny

      Usuń
  2. Gratulacje! Widać różnicę na pierwszy rzut oka. Świetnie sobie radzisz <3

    OdpowiedzUsuń