sobota, 21 marca 2020

140-143 || Domowy chleb i cynamonki

Sobota, 09:08


Haj, dzień dobry Kochane :)
Pogoda za oknem nie nastraja pozytywnie, a już było tak ciepło, szkoda, ale jeszcze przyjdzie czas ciepłe dni. Ja w ostatnich dniach wypracowałam sobie stałą rutynę, z którą póki co jest mi dobrze. Wstaję koło 7 i... ćwiczę! Tak, tak w końcu udało mi się zmusić. Szału nie ma, bo robię jedynie 20-30 minutowe treningi, ale każdy od czegoś zaczynał, poza tym to zawsze lepsze niż nie robienie niczego. Potem przychodzi czas na szybką kąpiel, śniadanie, siadam na godzinę do nauki i zaraz wychodzę do babci. Naprawdę staram się u niej uczyć, ale kiepsko mi to wychodzi głównie przez to, że telewizor głośno chodzi i słyszę go nawet gdy zamknę drzwi, a także dlatego, że babcia woła mnie co kilka minut. Uh.. to nic, grunt, że jest już z nią znacznie lepiej niż było jeszcze kilka tygodni temu, rehabilitacja przynosi wspaniałe rezultaty. 
Wczoraj upiekłam chleb i zrobiłam cynamonki, wszystko dla babci i mamy, ja wzięłam sobie jedynie 4 cynamonki na wynos, wyszły wspaniale <3 Myślę, co jeszcze mogłabym Wam napisać, ah tak.. ostatnio jem naprawdę "w miarę" zdrowo i postanowiłam zacząć to nagrywać, tak jak robiłam to na poprzednim blogu, który został mi niestety usunięty, nad czym nadal ubolewam, choć minął już ponad rok.. Oki, ale wracając do tematu. Nie spodziewajcie się cudów. Nagrywam po prostu to co jem, nie ważne czy mniej lub bardziej zdrowe, ale zamierzam dzisiaj zmontować ten filmik i go dodać. Może akurat ktoś się jakoś zainspiruje. Jeżeli Wam się nie spodoba, to zwyczajnie przestanę. Piszę tutaj o tym już teraz, bo wiem, że jak coś powiem to potem będzie mi się cieżko wykręcić haha.. nie wiem zwykły filmik, nawet mnie nie widać, a jakoś się denerwuje przed dodaniem. 




Lecę zrobić sobie kawkę i siadam do nauki :) 

16 komentarzy:

  1. Gratuluję dostania się na wymarzone studia ! :) Zainspirowałaś mnie do zrobienia ciasta marchewkowego. Gdzie można zobaczyć twoje filmy ?
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Póki co nigdzie, dodawałam je na poprzedniego vloga, ale niestety ktoś go zgłosił i został usunięty :( Dzisiaj natomiast zamierzam zmontować pierwszy filmik i wrócić do nagrywania, przynajmniej od czasu do czasu :) Wszystko będzie dostępne tutaj na blogu.
      Bardzo dziękuje! a ja myślałam jeszcze o przygotowaniu chlebka bananowego <3

      Usuń
  2. Prześliczne te cynamonki 😍 podzielisz się przepisem na chleb? też planuję upiec z przepisu szarlot t z yt ale może Ty masz jakiś inny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Piekłam z przepisu szarlot t :) Niestety, chlebek wyszedł dobry, ale nie idealny, przede wszystkim polecam wziąć większą tortownice (tak się nazywa ta foremka?) bo chlebek bardzo rośnie, mi zabrudził cały piekarnik, bo zaczął się wylewać. Dodatkowo niestety się trochę rozpadł, ale żadna z tych rzeczy nie wpłynęła na smak i wyszedł naprawdę bardzo dobry. Piekłam z tego szybkiego przepisu, nie z tego na zakwasie. Plusem tego przepisu jest to, że jest ekspresowy, dosłownie 10 minut roboty :)

      Usuń
    2. Ja też będę próbować z ekspresowego, dzięki za wskazówki! :)

      Usuń
    3. Moim zdaniem też jest lepszy, bo szybszy xd

      Usuń
  3. Cynamonki na zdjeciu wyglądają pysznie, aż sama bym je zjadła❤ Dobre 20-30 min treningu niż nic! Trzymaj się kruszynko<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne cynamonki! Jestem totalną nogą, jeśli chodzi o pieczenie słodkości, więc jeżeli masz jakieś sprawdzone przepisy, to chętnie przygarnę. Może wreszcie się nauczę, bo nawet chlebek bananowy, który ponoć każdemu wychodzi, potrafię skiepścić :D
    Taaak, nagrywaj! Uwielbiam tego typu filmiki.
    Cieszę się, że z babcią już lepiej <3
    Trzymaj się, Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mhm.. akurat na pieczenie nie, ale mam jeden fajny przepis na czekoladki, napewno go tu dodam :)
    Dziękuje za wsparcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wyglądają te Twoje wypieki *.* <3 Fajny pomysł z tymi filmami, nie mogę się na nie doczekać ^^ I cieszę się, że z Twoją babcią coraz lepiej. Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm cudowne cynamonki :D Ja wczoraj robiłam chlebek bananowy :)
    https://mojeodzywianie.home.blog/

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje wypieki są naprawdę cudowne <3 Gratuluję wprowadzenia ćwiczeń do swojej rutyny, nawet te 20 minut może już coś zmienić ;) Z niecierpliwością czekam na filmik:) trzymaj się:*

    OdpowiedzUsuń