sobota, 7 marca 2020

129 || Plany na weekend

Sobota, 10:10

Haj, dzień dobry Kochane! Witam Was w weekend. Jakoś tak miałam ochotę napisać do Was z rana, więc pomyślałam, że nie będę się ograniczać :) 
Wczoraj, pomimo zmęczenia, miałam bardzo dobry dzień. U babci udało mi się pouczyć ze dwie godzinki, co na ilość obowiązków jakie tam miałam jest dobrym wynikiem. W domu byłam koło 17:30, tyle tylko co się przebrałam i od razu usiadłam do dalszej pracy i tak mi zeszło równo do 20. Potem kąpiel, sałateczka na kolacje i obejrzałam ostatnie dwa odcinki serialu Marcella, był całkiem okej, ale bez szału. 
Dzisiaj wstałam o 8:30 i o dziwo nadal odczuwam lekkie zmęczenie, piję właśnie kawę i mam nadzieje, że postawi mnie szybko na nogi. W planach mam wybrać się do sklepu po mleko i pomidorki, ale tak strasznie nie chce mi się wychodzić, że myślę, iż poradzę sobie bez tych dwóch składników. Oprócz tego nauka, nauka i jeszcze raz nauka. W przyszłym tygodniu mam kolokwium z prawa konstytucyjnego, muszę się przygotować do zajęć z logiki, pouczyć się na zajęcia z modernizacji, przeczytać tekst na implikacje technologiczne, zrobić notatki na korone, pouczyć się do konkursu no i ogarnąć resztę przedmiotów, z którymi chciałabym być na bieżącą. Do tego dochodzi licencjat, bo do końca miesiąca muszę oddać drugi rozdział.  Czasami ilość nauki jaką mam z tygodnia na tydzień mnie przeraża, ale przecież bywało już gorzej, więc wiem, że sobie poradzę :) 

Miłego weekendu Kochane! 
Na koniec zostawię jeszcze bilans ze wczoraj, ostatnio całkiem okej mi idzie i nie wiem dlaczego tych bilansów tutaj nie piszę. 

8:30 || 2x chleb słonecznikowy z pasztetem sojowym, mozarellą, plastrem wegańskiej szynki, ogórek
14:20 || zapiekanka z serem i pieczarkami
18:30 || kilka herbatników zbożowych
21:10 || sałatka (mix sałat, feta, ogórek, pomidor, papryka, kukurydza, rzodkiewka, sos z oliwy, soku z cytryny) + 1,5 kromki chleba słonecznikowego z masłem 



4 komentarze:

  1. Na pewno sobie poradzisz! Owocnej nauki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, to miłe kiedy inni we mnie wierzą :)

      Usuń
  2. Dobry napis na zdjeciu.

    OdpowiedzUsuń