czwartek, 12 marca 2020

134 || A jednak odpoczynku nie będzie

Czwartek, 12:16


Haj, dzień dobry :)
Ja dzisiaj jestem w kiepskim humorze, pojechałam na uczelnie po wpisy (mamy papierowe indeksy) i niestety prowadzący nas wystawili. Nieciekawa sytuacja biorąc pod uwagę, że mam czas na oddanie indeksu tylko do soboty, już wiem, że nie będę w stanie tego zrobić, ale mówi się trudno. 
Ponadto pomyślałam sobie, że zarówno dzisiaj i jutro zrobię sobie wolne -> totalny relaks, czyli serial i Simsy, ale zadali nam masę zadać, a deadline mija już dzisiaj o 18:00 xd Także zabieram się do pracy. 
Zrobiłam sobie listę rzeczy "to do", mam dużo planów na te wolne dwa tygodnie i jestem pewna, że wykorzystam ten czas w 100% :) 

3 komentarze:

  1. Na mojej uczelni też mamy papierowe indeksy o przedłużyli nam czas na składanie indeksów w związku z odwołaniem zajęć, więc może u was też tak jeszcze zrobią?
    Miłej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę życzę Ci, żebyś zrealizowała wszystkie swoje plany. Dla mnie ten czas jest maksymalnie stresujący i na pewno nie jest czasem relaksu. Daj koniecznie znać jak Ci idzie. Trzymaj się ciepło~!
    ~Mirabelle

    OdpowiedzUsuń
  3. Przedłużą terminy tylko pewnie do głowy im nie przyszło Was poinformować

    OdpowiedzUsuń