poniedziałek, 16 stycznia 2017

 21:32

 

 

 

Dzisiaj jest 'Blue Monday', ponoć najgorszy dzień w całym roku. Jak było u Was?

Ja mam totalną załamkę po dzisiejszej mikroekonomii, to już nie chodzi o to, że ja nie rozumiem, wszystkie 170 osób na roku nie rozumieją. Naprawdę nie chce mieć żadnej poprawki, ale jak tak dalej pójdzie, to będzie to nieuniknione. Ostatnio jest mi się bardzo ciężko skupić, odkladam wszystko na później i bardzo mi z tym źle. 

Rano byłam na lektoracie z hiszpańskiego, potem od razu pojechałam na siłownię i szybkie zakupy w Rossmannie. Skończyły mi się takie podstawowe produkty jak krem do twarzy, zmywacz do paznokci czy dezodorant. Oprócz tego kupiłam suchy szampon, używałyście go kiedyś? Ja kilka lat temu kupiłam, ale okazał mi się mało potrzebny, jako że myje włosy codziennie. Kupiłam ze względu na to, że chce je czasami odświeżyć po siłowni. 

 

Ostatnio źle sypiam przez tego pana ze zdjęcia. Cały czas chce się bawić, nawet w nocy...

Dlatego teraz idę wysuszyć włosy, napić się herbatki i spać :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz