poniedziałek, 30 marca 2015

 21:53

Tej nocy źle spałam, za dużo myśli w mojej głowie. Dlatego teraz dopije herbatkę i ide spać.
Pisalam dzisiaj niezapowiedziana kartkówkę z angielskiego i jestem wkurzona, kartkówka dotyczyła akurat tekstu, który przerabiali gdy ja byłam na pogrzebie. Nie miałam jak tego nadrobić, bo nie miałam w domu nagrania. Super. Czyżbym zapeszyla ostatnio z moim szczęściem?
Udało mi sie za to zrobic to co sobie zaplanowałam. Ładnie odrobilam zadanie z polskiego, przepisałam notatki z matematyki, uczyłam sie na wos i przed chwila kończyłam prace takze na wos. Jestem strasznie zmęczona.
Pisałam wam wczoraj o diecie- failed! To był pechowy poniedziałek.
Czytałam przed chwila wpisy sprzed kilku lat. Mam ochotę przytulić ta biedna dziewczynkę.

( przepraszam, ze ten wpis jest taki nieogarnięte, ale to był naprawdę zły dzien) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz