piątek, 21 października 2022

1100-1101 || Piątek

 Piątek, 13:14



Hejka! 

Wczoraj miałam dosyć intensywny dzień. Na 13 pojechałam na zajęcia, potem miałam korki, potem jeszcze zahaczyłam o kilka sklepów, poszłam z mamą po samochód do mechanika, kolejnego sklepu i na koniec dnia zrobiłam pyszne sushi. Padłam o 10. Ogólnie wydaje mi się, że chyba dopadło mnie jakieś przesilenie jesienne, bo ostatnio jestem zdecydowanie zbyt często zmęczona, chociaż może to przez fakt, że krótko śpię. 

Dzisiaj wstałam przed 8, zjadłam śniadanie i posprzątałam całe mieszkanie. Teraz idę zrobić herbatkę, na chwilę się położę i potem mam ochotę sobie pogotować. Chce zrobić kotlety z kaszy, chipsy z piekarnika, pieczonego kalafiora i może jeszcze coś słodkiego :)



Moje ulubione śniadanie ostatnio, czyli warzywa, chrupkie pieczywo i ten twarożek, chociaż mój ulubiony smak to rzodkiewkowy. 



Zupa pomidorowa i grzanki. Jeśli chodzi o grzanki to używam wafli ryżowych lub chrupkiego pieczywa, na to mozarella light i cebula, ostry sos. Moją radą jest włożenie ich do mikrofalówki, następnie wyciągnięcie i odczekanie chwili. Wtedy pieczywo znowu stanie się chrupkie. 


Kupiłam wczoraj takiego batona w biedronce. Był przepyszny! 


Kalendarz adwentowy dla Maffina :) Kupiłam w Action za 22 zł 


No i Maffiś :)


Miłego weekendu!






1 komentarz: